Exist

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Elin - 28 december 2011 20:27

Sitter här å e allmänt trött/seg/lat. Förutom att jag varit i nässjö så har jag inte gjort nånting idag. Suttit vid TVn hela halva dan :P Vilket jag gjorde igår oxå. OCH i förrgår XD Nemen går ju lite filmer på diverse kanaler å eftersom jag inte har nåt för mej... ja, man lixom fastnar i fåtöljen :P


Men nu har jag slitit mej därifrån å jag ska va tråkig å bara säga hejdå eftersom jag inte kommer på nåt mer å skriva (a)

Av Elin - 28 december 2011 15:45

OMGGGGGG upptäckte nyss att jag gjort 500 inlägg :O Nr 500 va förra inlägget... Nä vänta lite... NEEEEEEEEJ!!! Inlägg nr 500 skulle ju bli speciellt. El åtminstonde speciellare än va de egentligen blev... :P Får väl tidsinställa nåt.


Okej, de jag egentligen tänkte "blogga om"... Eller de jag egentligen tänkte säga e att vi får inte rösta på sjung å spela gitarr-alternativet här t vänster, för jag vill inte spela gitarr å sjunga i en video XD

Och om ni inte lyder får jag väl ta å fixa en video lite snabbt nurå innan "sjung å spela gitarr" vinner :P SUCK.


 

Så om ni inte lämnat er röst här vill änster än, rösta NU! Och, som sagt, låt bli alternativ nr 6. Tror jag. Pallar inte räkna så noga :P Ni vet vilket jag menar XD

Av Elin - 28 december 2011 14:06

Varit i nässjö me familjen hela dagen idag. Vi har typ "shoppat". Vet inte ens om jag vågar säga de, för vi köpte inte särskilt mke -.- Nemen gjorde av me lite presentkort å sånt. Köpte en t-shirt, munkjacka/tjocktröja/vakallasdeegentliegen??, en liten berlock till halsband/armband, två filmer, extra batteri till kameran å ja... inte så mke mer egentligen. Åt sedan buffé på matlyckan innan vi åkte hem. Så nu sitter man har å e allmänt trött -.-

Gillar inte att springa runt i massa butiker.

Och som grädde på moset (säger man så?) så gick jag å jylli vilse vid torget oxå. Eller typ... JAG gick vilse, jylli hade "full koll". Nemen hamnade på hemmakväll till slut, trots mitt minimala lokalsinne.


Okej ni som pallar läsa detta... Ska sluta skriva nu, ni får en bild på batteriets bruksanvisning, som kändes liiiiiite onödigt stor, för att bara tillhöra ett litet batteri :P


 


Hejdå :P

Av Elin - 28 december 2011 11:00

Grattis till min blogg, den fyller 500 inlägg! :D


[tidsinställlt... se varför i nästnästa inlägg XD]

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards