Exist

Alla inlägg under december 2011

Av Elin - 8 december 2011 20:50

Sitter här å lyssnar på härlig musik ♥


Fall out boy - The (After) Life Of The Party

Av Elin - 8 december 2011 19:22

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG imon e de luciafirande!!!! ;O


Aja, skit samma (a)


Hade engelskaprov idag. Gick rätt okej ^^


Just nu sitter jag å lyssnar på detta 8D HÄRLIGT!! ♥

Av Elin - 7 december 2011 19:46

Känns tomt nu när orkestern slutat :c Man har inget å göra denna onsdagskväll. Läxorna e i stort sett redan fixade. Eller jao, nästan. Har ju två inlämningar t nästa vecka, men de gör jag i helgen (lat? JA!).


Ska dricka glögg nu, hejdå :D

Av Elin - 7 december 2011 18:11

Dagen va väl som alla andra onsdagar. Fast tyskan va faktikst roligare än vanligt. Eller så va de bara jag som va flummigare än vanligt. Asså jag va verkligen inte klok XD

Sen efter skolan hoppade jag av bussen vid kyrkan för att öva på min solosång jag ska sjunga på lucia. Känns rätt bra nu, men kmr säkert glömma texten el nåt (a)


Har iaf pluggat lite engelska nu (prov imon) å ska snart äta. ByeBye!

Av Elin - 5 december 2011 19:51

Hemkommen från kören. Fått mat i magen. Nu måste jag verkligen ta tag i hemkunskapen. Har prov imon!!! Eller "läxförhör" som min lärare föredrar att uttrycka det. SUCK.


Men gissa va som fanns på marken när jag vaknade? Jo, SNÖ!!!!!! :D Äntligen!! Nästan tre cm tror jag de va! Måste komma mer! Kolla hur de såg ut hemma hos oss för nåra år sedan:


 

Har bättre bild(er) men pallade inte leta upp dom XD

Av Elin - 4 december 2011 21:07

Ska snart sova tror jag. Under tiden jag sover, och under som jag e i skolan kan ju niomröstningen här t vänster ^^ Annars blir de ingen ny video... >:)


NATTI! :D

Av Elin - 4 december 2011 17:57

Kom hem från nässjö för en liten stund sedan. Konserten gick bra. Lyckades få en skrattattack under alltihopa oxå... :P Nu sitter jag iaf å opererar chokladtomte. E rätt gott/kul ^^


 

(vet att ni älskar sladden i hörnet)

Av Elin - 4 december 2011 11:55

Denna helgen har typ bara försvunnit, å de som e kvar kmr antaligen oxå bara försvinna. Ska snart iväg å spela på en julkonsert i nässjö kyrka. Kommer väl hem vid halv sex nån gång.

Men har ju hunnit me lite grann i helgen i alla fall. Eller nästan iaf XD Va ju julkonsert i fredags, å så släktkalas igår å idag har jag varit ute hos hästarna en hel del å fixat me deras vindskydd å sånt. Fast jag har nog inte gjort så mke egentligen. Mest suttit inne å spelat piano eller suttit vid datorn. :P


Min vardag är väldigt spännande, eller hur? :s


Nemen nu ska jag nog ta å byta om så jag e klar att åka sen ^^ BYE

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards