Exist

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Elin - 1 januari 2012 10:03

Nej, detta blir inte årets första inlägg efersom jag gjorde massa tidsinställda igår som publicerades i natt å i morse, men det är första gången i år som jag sitter här å skriver ett inlägg. Ajdå hehe blev lite rörigt, aja ni får förstå i alla fall.


Men hoppas ni hade en bra kväll/natt/början på de nya året. Själv körde jag "Med andra ord" med familjen, för att sedan bara chilla vid TVn fram till tolv. Sen gick jag, jylli å pappa ut å kollade på fyrverkerier som flög upp bakom skogarna.

Efter de gick vi å la oss. Haha sen fick jag å jylli för oss att jag skulle sova över i hennes rum så nu har vi sovit skavfötters hela natten hahhaha XD Gick rätt bra, fast jag störde tydligen jyllis sömn med mitt tandgnisslande. XD


Sen vaknade man vid nio, släppte ut hästarna å här sitter jag nu och detta inlägget blev på tok för långt....... :P Förlåt för de. Ska klicka på "Spara inlägget nu". Eller ja, exakt.... NU

Av Elin - 1 januari 2012 08:00

GODMORGON!!! Min matte har inte vaknat än, men hon tidsinställde ett inlägg åt mej XD


 

Av Elin - 1 januari 2012 03:30

 


Haha lite småläskigt om man ser denna skylten på natten... I näreheten av en kyrkogård oxå 8D


(okejokej, jag å min knäppa fantasi XD)

Av Elin - 1 januari 2012 00:00

 

(bild på mamma på pappa när dom gick hem från nyårsfesten, å jag å jylli som vanligt hamnade långt efter då jag skulle fota allt jag såg XD)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards