Exist

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Elin - 8 januari 2012 20:58

Har gått två dagar sedan senaste programmet, å jag saknar det redan! Ja, det är The Voice jag pratar om, är helt fast vid de. Men fattar fortfarande inte till 100% hur de funkar, men om man nu ska heja på nån av dom riktiga artisterna får jag väl säga att jag hejar på Uggla och Ola. Uggla e helskön å Ola... Äsch jag vet inte, gillar honom bara.


Tror faktiskt jag ska ge The Ark en chans till. Kommer ihåg att jag älskade dom när dom va me i melodifestivalen år jagkommerinteihågnär, och sen tröttnade jag på dom å nu ska dom faktikst få en chans till! Fast pallar inte lyssna på dom just precis exakt nu, så dendär chansen får vänta lite.


I alla fall, Uggla och Ola e favoriter bland dom fyra stolsittarna. Och jag har väl nåra favoriter bland de sjungande oxå.


Bara för att jag har tråkigt lägger jag väl ut youtubevideos på nåra extra bra deltagare ;D


*upptäcker att jag inte har en aning om vad jag ska söka på för jag har glömt namnen på folket...*


Får väl ta å SKRIVA vilka jag gillade då, men de pallar ingen läsa....


Ehm.


Okej.


(varför lägger jag ens ner energi på detta??)


Topp tre utan inbördes ordning:

1. Hon Saga, el va hon heter. Dendär blonda som typ började skrika XD Å så kunde hon sjunga opera oxå.

2. Han som sjöng Here I go again. Solglasögon. Medelåldersman.

3. Tjejen som hade fått skäll av sånglärarna pga hennes "skarvar" el nåt. Hon hade iaf cool röst ;)


Gillar säkert nån mer, men dessa komer jag ihåg, så antar att om e viktigast XD

Av Elin - 8 januari 2012 20:44

Sitter här å gör ingenting. En dag kvar på jullovet, och den är imon. Har inga speciella planer för imon förrän klockan slår fyra, för då ska jag bort till församlingshemmet. Blir väl kvar där till klockan sju el nåt, tror jag ;)


Nemen imon ska jag försöka bli kompis med min kanin, sen kanske jag ska ta en promenix me nån av hästarna. Ska nog ta tag i pianoläxan oxå. Heh, har helt glömt bort den! Fast inte helt å hållet, e bara "komma-på-själv-delarna" jag ska ta tag i, det som redan står i noterna kan jag XD Okej, ni fattar nog ingenting. Kan förklara... nån annan gång.

Av Elin - 8 januari 2012 18:33

Upptäckte innan när jag va i hönshuset att vissa tuppar faktiskt inte ser riktigt kloka ut! Ja eh, bilderna får väl tala för sig själva.


   

Av Elin - 8 januari 2012 18:27

En närmare titt på kaninerna.


       


Två små systrar på ca 5 månader (tror jag de va). Den svarta heter Hoppsan och är något busig, den grå heter Felí och är an aning lugnare ;)

Av Elin - 8 januari 2012 18:23

Varit på en till släktfest idag. (Anledningen till att jag säger "en till" är att jag var på släktträff igårkväll oxå)

Tog drygt en timme dit, sen tog det 3 timmar att vara där å så drygt en timme hem, så hela dagen hann gå.


Har iaf varit ute i månskenet och fotat lite grann. Eller ute i månskenet å månskenet... Va mest i hönshuset hehe.


     


Och ehm... bilderna blev väl inte jättebra, men ni får iaf se hur månen ser ut hos mej (inte för att jag vet om den ser annorlunda ut där ni bor...)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards