Exist

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Elin - 9 januari 2012 21:09

Imon blire att gå upp vid sex å masa sig iväg till bussen, sova en halvtimme där för att sedan komma till skolan 35 minuter innan vi börjar å sen sparka igång VT -12


Sen efter skolan ere ridning så tror inte jag hinner blogga nåt imon :/ Snacka om att jag kmr va helslut efter denna veckan XP


Nemen e nog bäst jag går å lägger mej om jag ska komma upp ur sängen imon. Gonatt!

Av Elin - 9 januari 2012 20:40

Jullovet slutade rätt bra. Spelade ju ikväll och det verkar som att det uppskattades ;) Haha sista låten började helt fail för jag glömde att ställa om ljudet samt transponera, men annars gick det riktigt bra. ^^


Pappa filmade å fotade, så får se om de kmr upp nåt. Här e iaf en bild på tårtan/kakan vi fick efteråt :9


 

Av Elin - 9 januari 2012 14:58

Sitter här me en handduk virad runt huvudet (el åtminstone runt håret) och ja... Bloggar. Annars gör jag inget speciellt egentligen.

Ska iaf va borta i norra delen av byn för en "generalrepetition", och sen ett litet, inte särskilt märkvärdigt, uppträdande för centepartisterna här omkring, ca 30 st el nåt tror jag ;)


Aja ska fika lite nu, önska mej lycka till ikv XD


BAJBAJ PÅ ER!

Av Elin - 9 januari 2012 12:01

Drog me kameran ner till hönshuset idag igen ^^ Är riktigt roligt att fota höns faktiskt! XD


   

(Paulina (asså hon heter så) hatade den lilla röda lampan som lös när jag ställde in skärpan, så hon vände på huvudet så fort jag försökte ta en bild på henne.)


   

 

(den lilla vita hönan i kanten där var ÖVERALLT! Hon skulle va me på varenda bild, blev GALEN! Och inte nog me de så hackade hon på varenda knapp som fanns på min stackars kamera... :C

Av Elin - 9 januari 2012 11:48

Började dagen med att äta frukost för att sedan ge mej ut på en liten promenad me Ronja ;) Va egentligen meningen att jag skulle gå själv å fota lite, men eftersom Ronja stod i hagen och gnäggade åt mej så fick hon följa med ^^



Solen påväg upp...

 


En gammal vékärra (vedkärra på ickesmåländska)



En halvbra bild på en grankvist (skärpan blev inte världsbäst eftersom Ronja tkte jag stannade aldeles för många gånger för att fota XD)

   


Lite skog ^^

 


Resten av hästarna stod å tittade på oss hihi ^^


Raket sakna mamma XD 


Ronja hittar mat

   


Haha hon hade spetsade öron och gick i rask takt hela vägen...




...förutom när vi skulle gå hem. Fick en "snälla-bara-en-liten-bit-till-blick". Eller de ser ut så på bilden iaf XD "Irl" stannade hon å tittade på mej, sen på tittade hon på vägen å började dra i grimskaftet för att visa vart HON ville. Tanken på att vända var visst inte lockande.


   


Haha hon ville inte in i hagen sen å när jag hade fått in henne stod hon å tittade efter mej, med sociala Raket brevid ^^





Haha får nog dra me Ronja på promenad oftare ;)


PS. Vill ni ha bildtexterna ÖVER eller UNDER själva bilden?? Svara i kommentar!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards