Exist

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Elin - 12 januari 2012 19:35

Hittade en låt som runt 2007-2008 var en av mina favoritlåtar. Och ja, den är bra. Men inte mer. Bara bra. Finns bättre.


Ni som har bra minne å läser min blogg rätt noga kommer kanske ihåg att jag just nu ger The Ark en andra (egentligen tredje) chans. Lyssnade ju på dom för längelänge sen, sen tröttnade jag på dem, sen har jag typ småhatat dom lite fram tills the Voice Sverige satte igång å Ola lyckades charma mej lite grann XD


The Ark - Prayer for the Weekend

Av Elin - 12 januari 2012 19:11

Haha asså dessa tråkiga vardagsinlägg. Utan bilder och utan intressant text. Fast min blogg handlar ju i stort sett om min vardag, och på skoldagarna händer de inte så mke i min vardag, alltså blir de inte mke intressant på bloggen.


Men dagen har varit som vanligt. Kände mej duktig på tyskan (eftersom jag hade pluggat ORDENTLIGT för en gång skull!). Hoppas på alla rätt på läxförhöret XD

Resten av lektionerna va oxå rätt bra. Eller rätt okej. Fast egentligen rätt tråkiga. Torsdagar e så sjukt sega...


Eller en lektion va extra rolig förresten XD. Hade ju bild idag å fick träffa nu läraren, som för övrigt verkar va riktigt bra.


Nej, nu ska ajg leta inspiration, el va man nu säger, så jag får till nåt ordentligt inlägg nån gång!

Av Elin - 12 januari 2012 19:05

Okej, har typ bestämt mej för att börja svara på kommentarer i inlägget. Eller asså... Kanske inte ALLA kommentarer. Svarar på de kommentarer som går att svara på. Okej, dehär blev rörigt... :P jag svarar på dom jag vill svara på helt enkelt. XD


 


Hahaha, höns e väl inte läskiga?! XD

Nemen hönsen går i trädgården på sommaren, på vintern är dom i hönshuset föratt inte kammarna och haklapparna (de röda på huvudet och under näbben) inte ska få köldskador.

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards