Exist

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Elin - 13 januari 2012 21:43

Kollat på the Voice Sverige nu. Va inga speciella jag fastnade för, men måste säga att de e sjukt najs när männen/killarna har såndära rosslig/sprickig/screamig (haha hur ska man förklara??) röst, så va kanske två eller tre stycken som jag tkte lite extra mke om. ^^ Kommer dock inte ihåg va dom heter. Har för mej nån sjöng nån Queen-låt. Han va bra. Och han som coacherna utsåg till the Voice's tjejmagnet var oxå bra. Å så va de nån till som jag glömt hahah XD


Men the Voice Sverige fortsätter va mitt favvoprogram haha XD Ska bli spännande att se hur de kmr fungera sen efter alla auditions. Fattar inte riktigt hur dom gör för att utse sveriges the Voice. Eller ja... Sveriges Röst. 


Okej. Sitter just nu å funderar på hur många som pallar läsa mina inlägg om the Voice...


Kom förresten på att första skolveckan på VT -12 är avklarad. Är trött, men ja. De hör väl till ^^

Av Elin - 13 januari 2012 17:41

Fredagen den 13 idag då. Innebar egentligen bara tur för mej. Busschrauffören ringde till mej å sa att jag inte behövde gå bilrt till den så kallade busshållplatsen eftersom han hade vägarna förbi mitt hus. Sen har skolan flytit på som vanligt. Hade hornlektion efteråt, å sen kom man ham till ett svart hus. Strömlöst.Nemen stömmen kom tbx sen.


Taggar the Voice Sverige ikv! Har verkligen blivit galen i de programmet, vilket jag säkert har nämnt ett ANTAL gånger.


 

Random pianobild från we♥it

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards