Exist

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Elin - 14 januari 2012 21:53

Sitter här.

Som vanligt.

Pallar inte sova.

Kollar facebook.

I stort sett varenda status handlar om den kille som gick på min skola fram till nu.

Kände honom inte, men ändå sjukt hemskt att han bara skulle åka å hälsa på sin mamma i Irak och så hamnar han på fel plats vi fel tillfälle...

Asså usch! Stackars han. Stackars hans familj. Stackars alla hans vänner.

Tänker i alla fall på han nu... ♥

Asså e nästan svårt att föreställa sig hur hemskt det verkligen är. För jag menar, jag kände inte honom, men jag känner några av hans vänner.

Vill inte ens föreställa mej hur de skulle vara att förlora en vän. Asså USCH!


För er som vill veta mer: AFTONBLADET

Av Elin - 14 januari 2012 17:16

Va ute på en kvälls-/eftermiddagspromenad innan. TOg me kameran å knäppte lite bilder. Passade på att gå lite vilse oxå :P


I alla fall... Bilder va de ja.


 
Hahah tröttnar aldrig på att trampa sönder frusna vattenpölar XD




 

Is"blockens" undersida va rätt cool ...


 

Försök aldrig fota skymningskossor...


       

Mörk å läskig skog x)


Skylt. Antar att ni fattade de utan att jag skrev de, men skulle kännas konstigt om jag inte skrev nån bildtext...


Ska nog snart lägga ut lite musik, tror jag. Har blivit lite småtokig i Nomy! 

Av Elin - 14 januari 2012 13:41

Haha har glömt å säga... Va ju me i tidningen igår ;D


 

Av Elin - 14 januari 2012 11:48


Evanescence - Whisper


(Eftersom jag nu nu har en massa egobilder på datorn e de ju lika bra att använda dom...)

Av Elin - 14 januari 2012 10:47

Är inte särskilt ofta som jag tar egobilder, men om ni scrollar ner en liten bit så ser ni säkert att jag bytt bild där till vänster. Dendär presentationsbilden, el va den kallas.


Satt i alla fall å tog massa egobilder igår hahah


Men de e då denna jag angett som den nya "presentationsbilden"


 


haha bara för att jag inte har nåt å blogga om... :s

Av Elin - 14 januari 2012 10:12

Sitter just nu å lyssnar på min fyra dagar långa spellista på spotify, i jakt på låtar som ska läggas till i min nya spellista, som jag "jobbar" på. Finns så himla mke skit på den gamla, så kände att jag var tcungen å skaffa en ny.


Flyleaf - There for you


Min GAMLA lista

Min NYA lista (som inte är färdig på nåt sätt)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards