Exist

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Elin - 21 januari 2012 21:23

Testade pixrl's nya grej, och ja... Måste kanske lära mej konstrollera lite verktyg, men detta e iaf resultatet på första redigeringen XD


 


OBS! BILDEN HAR JAG TAGIT HELT SJÄLV, HAR BARA FIXAT MED FÄRGERNA, EFFEKTER Å RAMEN, ALLTSÅ FÅR DU INTE KOPIERA DENNA!!



ONÖDIG INFORMATION -----> (har fått all inspiration till min saga som jag skrev på svenskan från denna, bara så ni vet. Fick ett D. Jag = Arg!)

Av Elin - 21 januari 2012 20:56

Har inte hunnit blogga så mke under dagen. Haft lite härligt folk här. Åkte skridskor i flera timmar. Gick in å åt. Sen satt vi med två dassböcker vid matbordet å gapskrattade, innan vi tittade på asdf movie, bortblåsande ankor, arg gitarrist å annat skojjigt på youtube XD


Några blev visst lite trötta....  

Av Elin - 21 januari 2012 20:50

Redigerar mina bilder på en sida som heter pixlr.com. Oftast brukar jag klicka på den nedre länken, där de står

-> Retro vintage effects <-. Enkla verktyg som justrerar färg å lite sånt. Räcker för mej. Dock hittade jag en röd liten text som jag inte var sen att klicka på, och snacka om riktigt bra verktyg där asså!


Så, för er som av nån anledning inte använder PhotoShop å dedär avancerade fotoredigeringsprogrammen kan jag rekomendera denna sidan, och speciellt den röda länken! (fast de lättaste e ju att gå in på pixlr.com/express direkt). Jättelätt att förstå alla redskap, och det finns de mesta man kan önska sig för lite enkel redigering ^^


 

Av Elin - 21 januari 2012 20:15

 


Har inget avancerat svar på den frågan egentligen. För kallt att vara ute. Vi har inte, och ska inte ha, djur inomhus. Finns en ledig plats i hönshuset. Alltså bor dom där, och ja, dom verkar trivas. Massa spån, hö å en trälåda man kan gömma sig i. Och mat- och vattenskål förståss. Och extra inbrottssäkert nät, så att illrar å annan ohyra inte ska ta sig in.

Av Elin - 21 januari 2012 12:42

Började dagen me att åka till Nässjö me mamma å syrran. Fått tag på lite kläder som jag tkte jag behövde. Nu har jag iaf nyss ätit å ska snart ner till hönshuset å titta till kaninen innan jag ger mej ut på isen me becca, nea, mila, fia å syrran ;D


Hejdå, jag vet att detta inlägget blev lite småtråkigt XD

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards