Exist

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Elin - 26 januari 2012 21:59

Sitter här å börjar bli trött. Studiedag imon då. Fattar inte varför dom sätter en studiedag på just en fredag!? Det är ju fredagarna som är roligast! Eller musiklektionen är rolig i alla fall. Oftast. x)


Fast egentligen... Det kommer ju en fredag nästa vecka. Och veckan efter den. Världen går nog inte under trots allt.


Har nog inga planer för morgondagen. Ska chilla. Kanske tonår på kvällen? Får se vad som händer.


Hejdå! Och gonatt el nåt XD

Av Elin - 26 januari 2012 20:35

Asså jag å min helgalna humor. Suttit å gapskrattat åt sveriges värsta bilförare i 45 minuter... XD Reklampaus nu, får se vem som får åka hem å vem som blir veckans värsta ;D

Av Elin - 26 januari 2012 19:52

ASGRYM LÅT!


LostAlone - Blood is Sharp

Av Elin - 26 januari 2012 18:16

När jag går in på min egna blogg brukar inte videoklipp jag bäddat in komma fram... Är det så för er som läser också?

I alla fall så hoppas jag att inbäddningen fungerar i detta inlägget för jag har hittat en låt jag ska dela med mej av. Tkte den va lite bra ^^ I alla fall pianot


Om inbäddningen inte fungerar finns klippet även HÄR


BTW! Älskar verkligen låtar som börjar med piano å sen går över i nåt rockigare, så om ni vet nån hårdrock/rock/punkrock/metal/min-musik-smak-låt som har pianointro länka i en kommentar!! :D

Låten här ovan, och även April Divine's Redemption, är sånna jag letar efter XD

Av Elin - 26 januari 2012 17:59

Sista skoldagen denna veckan e avklarad ;) Lektionerna idag var riktigt roliga. Eller ja... Bättre än vanligt, får jag väl säga. Började med idrott, som för en gångs skull va rolig, sen hade jag geografi (fast den va väl rätt tråkig som vanligt), sen lekte vi bort hela tyskalektionen, gjorde loggor på bilden, snackade grammatik på engelskan å hade rollspel som slutade i pappersbollskrig på historian.

Sen spelade jag piano å fick i stort sett ordning på fjärdedelstriolerna.


Just nu sitter jag å har lite ont överallt. Känner att jag börjar hitta alla muskler som varit inaktiva under jullovet. USCH, kan knappt röra mej känns de som XD


I alla fall. Läxor. Ligger en hyfsat stor hög med såna brevid mej. Fast har ju hela studiedagen på mej att plugga imon! Fast får väl se hur det går egentligen...


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards