Exist

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Elin - 27 januari 2012 17:09

Varför finns det inget att fota när man har kameran med, och massa att fota när den har stannat hemma??? ;O


I alla fall. Var ute med syrran å två av hästarna innan. Knappt två timmar var vi ute, tror jag. Gick bort till "véhögen" å så var vi där. Byggde lite hinder. Hoppade dom. Hade travtävling. Hälsad epå kossorna. Ja, vi höll oss helt enkelt där borta ett tag. Sen testade vi vad som hände om man släppte hästarna. Ronja började äta. Ina ville gå hem XD


Nemen jag å jylli hade sjukt roligt XD Tror hästarna hade kul dom med. Fast Ronja blev sur på mej ibland när hon inte fick som hon ville...


Asså jag vill så sjukt gärna visa bilder på när vi hoppade, hälsade på kossorna å jylli jagade Ina, men hade varken mobil el kamera med mej :C BAJS! Hade annars suttit bra med en bildbomb nu. Men nej. Hoppas det går bra med bara texten ;)


Aja, ska nog hoppa in i duschen nu, BYE!

Av Elin - 27 januari 2012 13:33

Som ni säkert redan har gissat så blev de inte så mke arbete med dedära läxorna... Satt och gjorde en ny omröstning i stället, som ni ser här till vänster.


Hade sedan ännu mer tid över, så... Gjorde en facebook-sida. :P Fråga inte varför. Hade bara tråkigt. Och så skulle de vara kul att se VILKA som läser min blogg, så klicka ♥HÄR♥ för att komma till sidan.

Den är ännu inte så ... Vad ska man säga?? "Fixad".


Jag är en nolifer, jag vet... :P

Av Elin - 27 januari 2012 12:41

Detta är vad jag borde syssla med nu. Matte. Och läxor i största allmänhet.


 


Men hallåååååå. Har ju hela helgen på mej!


(Imon kommer jag säga "har ju hela söndagen på mej", och på söndag kommer jag säga "har ju hela kvällen på mej", å på söndag kväll kommer jag säga "Oops!")


Nemen ska väl kanske försöka ta tag i nån av läxorna nu kanske... Så slippet jag dedär Oops:et på söndag ;D BYE

Av Elin - 27 januari 2012 12:38

Varit hos mormor och morfar och ätit våfflor ^^ GOTTGOTT!


     

Av Elin - 27 januari 2012 10:20

I morse när jag hade klivit ur sängen å tänkte gå ner till köket för lite frukost känner jag hur hela min kropp är öm... E verkligen inte bra att inaktivera alla muskler över jullovet för att sedan bygga upp alltihopa på tre dagar. :P


I alla fall. Ska snart till mormor å fika lite. Hon bjöd oss på "elvakaffe". Inte för att jag dricker kaffe, men det heter nog så ändå.


Sitter iaf å lyssnar på LostAlone just nu. Dom e riktigt bra. Tack Tilda för att du sa åt mej att lyssna på dom! XD


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards