Exist

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Elin - 3 februari 2012 19:51

Eftersom jag, för inte så länge sen, fick en kommentar med en hel del frågor i så tänkte jag att jag nu ska göra en FRÅGESTUND!!

När jag känner att jag fått in tillräckligt med frågor svarar jag på allt i ett enda inlägg, har ni tur blire kanske till och med en video!


 


För att få er att faktiskt fråga saker vinner man en länkning om man skriver den...


- Roligaste frågan

- Svåraste frågan

- Mest oväntade frågan


Så vad väntar du på!?!? FRÅÅÅÅÅÅÅÅÅGAAAAAAAA!! :D

Av Elin - 3 februari 2012 19:22

Sitter här me min randiga onepiece på mej ;) Hittat ett bra band (igen! XD). En av låtarna finns några centimeter ner ^^

Antagligen är detta bara tillfälligt då jag har huvudvärk just nu och vill lyssna på nåt "lugnare" och "snällare" XD


OCH HÖRRNI!!! Varför är det så svårt att svara på en enkel omröstning?? ;O TVÅ personer har röstat, och jag VET att det är MÅNGA fler än TVÅ som läser min blogg, så varför är de inte mer än två personer som röstat?? SKÄRPNING! ;D


Yellowcard - Only One


(Vet att jag fifflade lite med typsnittet i detta inlägget ^^)

Av Elin - 3 februari 2012 16:34

[FRÅGA INTE OM RUBRIKEN...]


Vet att jag e sämst på att blogga mitt i veckan, men nu ere fredag, så här är jag! :D Hade biologiprov idag. Gick bra. Tror jag får ett C el B. El nåt annat... Va vet jag?


I alla fall. Sitter här å e allmänt jättetrött. Tål verkligen inte prov. Hjärnan arbetar för fullt i en hel timme, sen e man helkonstig resten av dagen. Växlar mellan dödstrött, asflummig, dödstrött, asflummig... osv.


Blev btw tvungna att springa ut i kylan under en av lektionerna. Nån idiot satte igång brandlarmet :S


Här är för övrigt en bild på Ronja från söndags ^^  


I alla fall. Sitter just nu å lyssnar på musik, som vanligt. "Snufflar" lite på DENHÄR listan ;) Just nu spelas DENNA låten ^^ Eller den slutade nu bara för de. Jag LYSSNADE på den. Aja whatever. Hejdå, slänger in nåt inlägg senare tror jag.

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards