Exist

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Elin - 4 februari 2012 22:09

Kollat melodifestivalen med familjen. Som alltid. Traditioner ♥ Heheh. I alla fall.


♥ Dead by April ♥


Fast ändå gillar jag inte att dom blev ett av dom bästa bidragen. Tänk vad radio å annan skit kommer spela sönder dom :( Kommer nog hata Dead by April till sommaren... Men dom var bra iaf, även om jag inte är jättefötjust i en massa growl. Gillar bara growlen som är lite högre och längre, då blire riktigt najs! XD


Men aja, ska ta å sova nu, så nattinatti folket ^^

Av Elin - 4 februari 2012 17:25

Har varit på scouterna i eftermiddag. Skitkul som vanligt =D Först städade vi. Eller kanske inte jag. Satt mest å höll i en sopborste med nån slags Magnus Uggla-peruk. Sen gjorde vi städningen lite skojjigare å spelade trashockey ^^ Sen gick vi ut, gjorde en knop med ett rep å kastade livlina. Sen blev jag fastsurrad och runtsläpad i repet :/ Okej, det var faktiskt kul, så stunta i min jagärsnéimunnen-smiley ;)


Sen kom man hem. Gick till kaninerna. Kollade hur kaninungarna mådde. Har jag nämnt dom innan? I alla fall. JA, vi har kaninungar. Två stycken var det. Fotade lite. Bilder kommer typ.... NU (kommer bara bilder på den ena, då jag inte kunde fota den andra, eftersom jag höll den i handen. (På bilderna håller mamma/jylli i kaninen)


          


PS. ANGÅENDE KOMMENTARER: Har fått in en hel del frågor, och verkar som att vissa inte kunnat skriva in URL:en. Om det inte funkar, skriv er blogg direkt i själva inlägget isf. Jag har ingen aning om ifall det fortfarande inte fungerar och jag vet inte vad det beror på. Men aja, Tänkte bara säga de XD

Av Elin - 4 februari 2012 11:48

Sitter här vid pappas dator. Har kopplat in hans högtalare till min mobil. Jag = Teknisk ;)


I alla fall. Har varit ute i skogen å hämtat granar till hästarna, så dom har nåt å knaga på. Kanske låter dom bli staketstoparna nu??


Annars läser jag lite bloggar, lyssnar på musik å kollar fb. Som vanligt.


BYE

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards