Exist

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Elin - 12 februari 2012 17:25

Vet att jag var seg på att blogga idag, och vet också att svaren till frågestunden är försenade, men har faktiskt en bra anledning!


Igår åkte jag skridskor me scouterna, vilket var askul. Efter det åkte jag å jylli hem till becca å mila å sov över där. Och i morse vaknade jag upp med förkyldning... Åkte sedan till Elisies med pappas sida av släkten. Efter det har jag å jylli suttit hela dagen å kollat på Life. Sen rymde en kossa å så skulle man ta hand om den så luinchen/middagen blev inte äten förrän runt fyra... (brukar äta vid ett...).


Men nu sitter jag iaf här, med familjens minilaptop. Näsan rinner och svider, halsen bränner och hela ansiktet känns helkonstigt. HATAR ATT VARA FÖRKYLD!!


Men aja. Imon kommer pianostämmaren och då ÄNTLIGEN kommer pianot låta bra igen! :D


Och svaren från frågestunden kommer nån gång under lovet när jag har frisknat till och orkar sitta och svara på allt ;) BYE

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards