Exist

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Elin - 17 februari 2012 21:34

HUR KAN MAN SKICKA HEM BENGT ANTON EL VA HAN NU HETTE, HAN VAR JU MYCKET BÄTTRE ÄN MICKE!?!?!?!? FY PÅ DEJ OLA! ;(


I alla fall. Är trött så ska nog sova nu. Imon ska jag å syrran va barnvakt åt grannbarnen. Blir nog bra ;) Å under dagen ska mamma å jag även försöka ta tag i min biologiuppsats/arbete som jag inte fattar nånting av :P Önska mej lycka till... Hejdå, och gonatt kära läsare.


 

Hej

Av Elin - 17 februari 2012 19:52

Snart börjar the voice sverige! :D


Gammal cambild ^^  

Av Elin - 17 februari 2012 19:06

Gårdagen spenderades till stor del i jönköping på hööks och newyorker. Sedan blev jag å jylli avsläppta i forserum senare på dagen för att köpa mat, silvertejp och dessutom klippa oss. Tror det märktes att jag inte är van vid att handla...


Jylli lägger upp en sån där trisspinne som man lägger efter sina varor på dedär bandet vid kassan.

Jag: Men jylli, såndär lägger man bara upp om det står nån bakom!

Jylli: Elin... Det står nån bakom...

Jag (efter att ha slängt en blick bakåt): JAHA! Men då lägger vi tillbaka den då!

Jylli suckar åt mej.


***


Men i alla fall. Även dagens dag spenderades i jönköping. Eller lite utanför egentligen, nämligen är Järabacken (tror jag det stavas XD). Har haft askul med Becca, Mila och Jylli! :D Fast har lite ont i benen nu. :(



Coolt gäng!



Eftersom mila inte fick va me på förra bilden får hon vara med på en alldeles egen bild x)


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards