Exist

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Elin - 19 februari 2012 13:44

Satt ju barnvakt igår til grannbarnen, vilket gick riktigt bra. Sen blev jag å jylli hemskjutsade å hade lite föräldrafritt fram till elva ^^ Kollade på melodifestivalen och lite Sherlock Holmes. Asså jag var såhääääääär nära på att rösta på Mirakel bara för att jag tyckte han va rolig när han försökte sjunga, och det inte lät särskilt bra. Tyckte inte om nån av låtarna särskilt mke egentligen. Mollys låt var väldigt fin, och den första var rätt bra, men annars var det ingen som jag gillade precis...

Hade förresten lite roliga diskussioner me syrran under Andreas Johnssons låt.


Jylli (i början av låten när andreas står och håller en hand ut mot publiken och en hand på micken): Jag looooovar, snart gör han såhär (håller ut armarna)

Andreas: (håller ut armarna)

Jylli: HA! Vad var det jag sa!?!?!


Jylli: Asså låten e ju bra å så men... asså de e ju HAN som sjunger...!


Jag: Asså varför gillar jag inte honom, låten var ju faktiskt helt okej?

Jylli: Mamma gillar honom.

Jag: Juste.


Men aja, pallar/hinner inte skriva mer just nu, har ett bioloigiarbete som måste göras :C

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards