Exist

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Elin - 23 februari 2012 20:10

Haha känner att bloggningen inte går så bra just nu. Inte bloggat sedan i måndags! Oooopsiiiiiiie!! Har matteprv imon. Tror det kommer gå bra. Har biologiinlämningsuppgift tills imon. Blev nyss klar, fast ska eventuellt finslipa och reda ut lite grejer med läraren under lektionen imon. Har inget annat speciellt inom. El jo. Ska höja mej i trummor. Har D. SKA ha c. SKA. PUNKT. heh ^^


Okej, ska inte tråka ut er. Fast kanske ska säga att jag kmr vara VÄLDIGT dålig på att blogga resten av veckan. Konfa på lördag. Typ hela dan el nåt. Å sen på söndag drar jag till göterborg horse show :D Ni kommer nog få mycket bilder därifrån under nästa vecka (om jag hinner XD).


Men nu ska jag sluta skriva, eftersom jag inte har nåt att skriva om. Heh.


btw nämnde min pianolärare om ett fyrhändigt stycke jag ska få spela sen. Kanske är det detta?? =P


PS. Lyssna inte på hela, de blir långtråkigt. Klicka runt lite på "tidslinjen" tills de "galna" bitarna kommer heheh XD

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards