Exist

Alla inlägg under februari 2012

Av Elin - 15 februari 2012 21:15

(som sagt, har ju lovat att lägga ut bilder i varje inlägg XD)  


30STM (30 seconds to mars) - Closer to the edge

Av Elin - 15 februari 2012 19:54

Nightwish - Last of the wild


Har suttit en stund med biologin nu och ska nog ta å hoppa in i duschen nu. Så länge kan ni ju lyssna på låten här ovan. Tror inte jag lagt ut den på denna bloggen innan.

PS. Som ni märkt så försöker jag lägga ut minst en bild i varje inlägg. Tycker jag lyckats ganska bra hittills, så detta inlägget ska inte bli något undantag! Slänger in en gammal cambild som jag hittade och redigerade i förrgår ;)


 

Av Elin - 15 februari 2012 17:51

Asså klockan är bara sex och jag börjar redan undra om man får gå å lägga sig snart... Är helt slut i kroppen alltså!


Men aja, imon bär det av till jönköping. Behöver lite grejjer från Hööks ^^


   

Av Elin - 15 februari 2012 17:01

Hela dagen har tillbringats ute i snön. Började med att åka til långåsa där jag å jylli först skottade en väg fram till "ungdomsgårdens" hus för att sedan åka pulka å sånt med becca å mila + deras familj + johan å jack ;)

Något tröttare och något blötare gick vi sedan in för att äte korv.

Efter det stack vi till Ängs skridskobana (heter det så??) och åkte skridskor. Kom även lite andra dit å då spelade i hockey med dom ^^ ASKUL! Inte för att jag är bra på hockey, men jag är ganska bra på att skrika och ha en allmänt galen tävlingsinstinkt. XD


Kom nyss in efter att ha mockat i stallet, hälsat på kaninerna och tagit in hästarna. Sitter här i ett lagom varmt rum, fyra firefoxflikar öppnade och har ont i både ben, rygg och armar.


Fick btw en liten allahjärtansdagpresent av mamma å pappa igår :) TACK


 

Av Elin - 14 februari 2012 14:03

Haha har glömt att säga en sak ;)


GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!


Hoppas ni inte e lika forever alone som jag är -.-


Gammal cambild ^^  

Av Elin - 14 februari 2012 13:41

Satt nåra fåglar utanför, så tog på pappas skor å gick ut.


 

En domherre å nån annan random fågel ^^


 

Denna bilden KUNDE blivit bra. Om fågeln hade vänt sig om...

Av Elin - 14 februari 2012 13:39

Lagat mat med syrran. Gick ganska bra, förutom att pastavattnet inte ville koka, och när det väl kokade så kokade det över. Dessutom brände vi nästan köttbullarna XD

Men det blev rätt bra till slut ändå, det gick att äta i alla fall.


     

Av Elin - 14 februari 2012 12:21

Suttit i typ två timmar med historian nu. Asglad över att ha fått allting klart! :D Ska bara be mamma/pappa läsa igenom å se va dom tycker om det.


 


Synd bara att jag har biologin kvar... :S Och lite hemkunskap... SUCK!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards