Exist

Alla inlägg under februari 2012

Av Elin - 11 februari 2012 08:48

Har inte ätit frukost än och dessa blider, som jag tog i onsdags då vi firade mamma, gör mej så sjuuuuuuuuukt hungrig!!


       

Detta är det absolut godaste som finns. Eller nästan. Allt detta delar förstaplatsen med pasta parigano, lasange, ananas, blåbärsglass och macka med leverpastej och aprikosmarmelad. ♥ Asså fy vad jag blev hungrig nu!

Av Elin - 11 februari 2012 08:39

Kossor är cooooooooolaaaaaaa


     

Av Elin - 11 februari 2012 08:10

Ojojojojoj nu ere fy på mej asså!! Har inte bloggat sedan i onsdags... o.O


Igår spenderade jag å syrran två timmar med de små hästarna. Hoppade hinder å så slängde jag upp jylli på ryggen på tre av dom. Ronja, som har haft folk på ryggen innan, blev jättesur och försökte få av henne hahaha XD Piggelin och Raket har aldrig haft ryttare, men dom stod still och verkade tycka att allt var allämnt konstigt.

Aja, har även komit fram till att Raket verkar tycka de e jättekul att hoppa XD


Men i alla fall. Det är lördag morgon och jag vaknade alldeles för tidigt, dvs lite över sju -.-


Ska blogga lite mer sen, men ni kan få två kaninbilder så länge ;)


   

Av Elin - 8 februari 2012 19:00

Känner mej lite småstressad just nu, och av nån idiotisk anledning bloggar jag ändå. Har en historiagrej som ska lämnas in imon + engelskläxa + pianoläxa + att jag måste hitta och packa ner badkläder till morgondagens idrott. Jag har ca två timmar på mej, sen vill jag sova. Är för övrigt redan väääääääldigt trött -.- GONATT


Kan det inte bara bli fredag?? NU!!


PS. Svaren på frågestunden kommer nån gång i helgen, så ni får fortfarande ställa frågor till mej! :D

Av Elin - 7 februari 2012 17:13

Hejhej! Varit ute i stallet nu å mockat. Stack sedan till kaninerna.


Fick börja dagen med at jaga hästar. Klockan var väl runt halv sju el nåt. å så skulle man ut i mörkret å hitta rymlingarna. Missade bussen XD Fick skjuts av mamma :) Hade HKprov. Gick bra. Dagen flöt på som vanligt.


Nu ska jag iaf snart åka å rida, så får väl säga hejdå ;)

Av Elin - 6 februari 2012 20:14

Skolan var bra idag. Inte lika ont i huvudet som jag brukar. Kören var väl också rätt bra. Nu e man iaf hemma å har suttit vid pianot i 40 minuter och tagit mej igenom låten jag bädade in i förra inlägget. Spelat i sloooooooooooowmooooooootiooooooooooon. Förutom första sidan. Den kan jag spela nu. JÄTTEFORT 8D


I alla fall. Har hittat en bra låt. Som jag ska testa på piano när jag orkar fixa noter å sånt.


Nightwish - Crimson Tide Deep Blue Sea


Piano:

(erkänn att det låter som att de e en maskin som spelar... Inga nyanser el nånting. Inte ens en pedal!! ;O Ska se till att det låter bättre när jag spelar den hahaha XD)

Av Elin - 5 februari 2012 11:50

Är det ens värt att testa.... ?? ;O



Dock verkar 4.50 och ett tag framåt askul att spela... När man kan det!


Men aja... Man kan ju ge det en chans ;)

Av Elin - 5 februari 2012 11:05

Ja, Dead by April's låt var grym, men är det bara jag som tycker att alla deras låtar låter i stort sett likadant?? :P



I alla fall. Godmorgon. Eller god förmiddag kanske det heter. Har varit duktig och pluggat matte, så nu behöver jag inte bekymra mej för det längre.Kan i stället sitta och lyssna på Dead by April i lugn och ro ;)


Bye!


PS. Tkr ni jag ska skaffa en signatur el nåt att ha sist i varje inlägg?? :)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards