Exist

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

.B.L.O.G.G.U.T.M.A.N.I.N.G.!.!.!.

Av Elin - 18 mars 2012 21:26

Känns som att jag nyss kedjade fast mej själv vid en stor sten och hoppade ner i vattnet. Nu kommer jag inte undan. Ni ska få lära känna mej lite bättre under 50 dagar. Eller 50 inlägg kanske jag ska säga, eftersom jag antagligen inte hinner skriva exakt varje dag då jag har mycket med skola och sånt. Men ni ska få lära känna mej i alla fall. 

Tänkte att jag börjar imon, men under tiden ni väntar kan ni ju läsa igenom listan här ;)


  Och JA, det är jag på bilden. Fast i lite mindre format...


01. 20 sanningar om mej

02. Favoritlåt

03. När och varför jag började spela horn

04. Hatlåt

05. Hiss & Diss

06. En låt från min barndom

07. En bild på mej själv

08. En låt som gör mej glad

09. Något du längtar efter

10. En låt som gör mej ledsen

11. En bild från en tid du saknar

12. Låt som påminner om en plats

13. När och varför jag började blogga

14. En låt som påminner om en händelse

15. En bild på ditt rum

16. En låt jag vet hela texten till

17. Det här är jag bra på

18. En låt jag lyssnar på när jag ska sova

19. Det här måste jag träna mer på

20. En låt av mitt favoritband

21. En gammal bild på dig själv

22. En låt från ett band jag hatar

23. Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför

24. En bra låt som ingen tror att jag gillar

25. Smeknamn du har, och varför du har dom

26. En låt jag har gillat, men nu hatar

27. Vad gör dig annorlunda till skillnad från andra

28. En låt jag hör ofta på radion

29. När och varför jag började spela piano

30. En låt jag skulle vilja höra på radion

31. En bild på dig förra året och en från nu – hur har du förändrats sedan dess?

32. En låt som får mej att skratta

33. Vad har du lärt dig denna månad

34. En låt jag lyssnar på när jag är arg

35. Dina goda egenskaper

36. En låt jag lyssnar på när jag är glad

37. Vad hade jag på mig i dag?

38. En låt jag lyssnar på när jag är ledsen

39. Bloggar jag följer

40. En låt jag vill ska spelas på mitt bröllop

41. Min önskelista

42. En låt ja vill ska spelas på min begravning

43. Detta skulle jag vilja göra innan jag dör

44. En låt som jag kan spela på ett instrument

45. När och varför jag började rida

46. En låt jag önskar att jag kunde spela

47. Hur mina vänner beskriver mig

48. En favoritlåt från varje år, så långt jag kommer ihåg

49. Något jag vill uppleva igen

50. En video om nånting jag inte bestämt än XD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards