Exist

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin - 25 mars 2012 20:03

Sitter här och längtar efter kvällsmat. Är hungrig. Imon är det skoldags igen. En vecka i skolan sen är det LOOOOOOV :D Gud va skönt! Börjar bli lite trött på skolan och läxorna och allt sånt. Vill ha lov så man kan ta hand om alla sin animaliska vänner.

Just nu hinner jag ju typ bara med de små pälsklädda varelserna på helgerna, och det är rätt segt.

Kaninisarna blev tokiga när dom fik komma ut idag. Dom tycker det är skitkul att vara ute i solen med oss. Likadant igår. Bilderna kommer från igår.


       

Av Elin - 25 mars 2012 18:52

Hej! Duktiga jag har pluggat matte idag, men har fortfarande tre läxkapitel kvar. Oups!

I alla fall. Vädret är finfint och jag är jättetrött bara för att nån idiot har kommit på att man ska ändra på klockan när man ska upp klockan åtta (dvs 7 i gammal tid) och sen har man dessutom en hel skolvecka då man ska upp klockan fem i gammal tid. SUCK.


I alla fall, ska kolla ponnyakuten snart. Se om man lär sig nåt. De e ju typ därför jag tittar. Nemen de e ett rätt skojsigt program ;)


Nej, nu ska jag sticka, hej då!


 

(dendär katten e nog gravid el nåt... :P)

Av Elin - 25 mars 2012 17:09

Asså nu är det verkligen vår! Både tussilago, vitsippor och blåsippor börjar titta fram. Även hasseln börjar blomma. ;)


           

Av Elin - 25 mars 2012 16:17

Som jag lovade förra veckan så ska de bli ny omröstning varje vecka, och så ska de bli. Ni ska även få se resultatet från veckans omröstning ;)


 


Kolla här till vänster för att se den nya omröstningen! :D

Av Elin - 25 mars 2012 16:01

 


HAHA barndom... Är väl fortfarande lite barn väl?? Nemen ska se om jag hittar nåt från när jag var ganska så väldigt liten.


Hittade nyss en riktigt perfekt låt för detta tillfället. Skämt som bare den (småländska) nu när jag lyssnar på den. Den är så fruktansvärt... DÅLIG. Ja, det är nog rätt ord.

Jag LOVAR, jag lyssnar INTE på sånthär nu. USCH


BAO & Helena Sjölin- Du är min man


Måste lägga ut en annan låt bara för det. En som är lite bättre än den ovan. (Nej jag menar inte att jag gillar den!)


BAO - Jehu

Av Elin - 25 mars 2012 13:51

Satt ute i hästhagen och gjorde matteläxan idag ;)


   


PS. Var så fint väder igår så satt aldrig vid datorn. Därför blev det ingen uppdatering igår. (Om ni bara visste hur mycket jag längtar tills det kommer en app för bloggplatsen, då ska det minsann bloggas!)  

Av Elin - 24 mars 2012 09:08

 


HISS


Mat: Blåbärsglass, godis, chips, lasagne, pasta, våfflor, pannkakor, taccos, pizza, hamburgare, marmelad- och leverpastejmacka

Lukt: Ensilage, häst, gräs, hö, hemma, min mobil,

Djur: Hästar, ankor, kossor, hjortar, ormar, rovfåglar, drakar, kaniner, får (i alla fall lamm), getter, minigrisar, giraffer, sniglar...

Ämnen: Bild, musik, NO-ämnena (hehe bara för att jag är bra på de XD)

Människor: Snälla, omtänksamma, pålitliga, roliga och ärliga människor som är sig själva gillar jag att umgås med :) Ska självklart acceptera mej och alla andra som man är, och inte vara på och vilja ändra på någon.

Instrument: Piano, horn, trummor, trombon, trumpet, fiol, elgitarr, bas

Musikgenre: Rock, Metal.... Ni fattar vad jag är inne på va? (Är sämst på genrer)

Band/Artist: Elliot Minor, Hoffmaestro, Billy Talent, Nomy + en MASSA andra

Övrigt: Gå i vatten med bra skor/stövlar


DISS


Mat: Ärtsoppa, päron, lakrits

Lukt: Bajs, för gammal mat, älggrässaft, hund

Djur: Spindlar i håret

Ämnen: Syslöjd

Människor: Sura, falska, extremt pessimistiska och kopierande människor som dessutom klagar och gnäller på varenda egenskap man har håller jag mej nog borta ifrån. 

Instrument: Kommer faktiskt inte på nåt...

Musikgenre: Hiphop, elektronisk musik (kallar man det så?), techno... Ni fattar XD + dansband

Band/Artist: Andreas Johnsson, Lena Ph, Michael Jackson (fråga inte varför)

Övrigt: När temperaturen är över 25 och man måste röra på sig...

Av Elin - 23 mars 2012 21:24

Sitter här med en stol brevid mej. På den stolen ligger en matteboken. I den matteboken finns 9.. 10... 11... 12.... 4x8=....8, 6, 24, 32... 32 uppgifter som jag ska göra. (som vanligt tänker jag och skriver exakt samtidigt och orkar inte sudda ut mina tankar...). Egentligen ska jag göra... 32+8... 40 uppgifter, men har redan gjort åtta. Känns ju bra att allt ska va klart på fredag. SUCK. Hittade visst en HKbok oxå. Vet att jag har läxa, men vet inte vad det är meningen jag ska göra. Hoppas inte min HKlärare läser detta. Oups!


Nejmen måste verkligen ta tag i denhär skiten. -.-


Jag är för övrigt väldigt trött. Tror faktiskt att det är sängen som gäller nu. Annars somnar jag väl i stolen. Med huvudet på tangenbordet. Haha, va kul om man hittar en massa random blogginlägg som ajg skrivit med huvudet i sömnen sen imon när jag vaknar. (kvällshumor)


Gonatt! Orkar intelägga ut bild. har ingen bra musik på lager just nu. Bara gonatt. Hejdå. Ses imon. Ni vet vad jag menar.


PS. Vet att jag skriver alldeles för mycket. Försöker faktiskt korta ner texterna i inläggen och lägga ut mer bilder, men ni vet... Ibland bara går fingrarna av sig själva och hjärnan hinner inte riktigt med. Ni vet. Ska bättra mej. Lovar.

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards