Exist

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin - 19 mars 2012 11:19

Har bestämt mej för att göra en ny omröstning varje söndag/måndag. Så bytte nyss ut den gamla omröstningen mot en ny och fräsch.

Ni hittar den här till vänster ;)

Av Elin - 19 mars 2012 10:30

 


01. Jag älskar att ha leverpastej och marmelad på min macka. Asså båda de påläggen samtidigt.

02. Jag älskar att gå i vatten. Med stövlar på förståss.

03. Jag brukar alltid sitta och peta på min tandställning, eller leka med gummibanden mellan käkarna.

04. Jag är extremt seg på att svara på sms, då mobilen ligger på skrivbordet hela dan typ.

05. Jag älskar att redigera bilder.

06. Jag hatarhatarhatar potatis. (enda potatisen jag äter är pommes, chips, klyftpotatis och... Ja, typ det.)

07. Jag är dålig på att göra läxorna ordentligt.

08. När jag var liten hade jag klaustrofobi

09. När jag var typ 12 år växte min tandställning som jag hade då fast i gommen. AJ.

10. Jag älskar att spela på grässtrån och maskrosor. Och sugrör. Och allt annat som går att spela på.

11. Jag tittar typ aldrig på TV.

12. Jag har ett litet jack i benet efter att ha snubblat på en slags ploggrej när jag var 7.

13. Jag vill ha en minigris.

14. Jag har blivit attackerad av en fiskmås när jag härmade den en gång.

15. Jag tycker att fötter e ganska äckliga. I alla fall sånna utan strumpor på. Jag vet inte varför.

16. Jag vill ha medjelångt hår.

17. Jag gillar att ha på mej pappas regnjacka och vara ute i ösregn. XD

18. Jag ÄLSKAR blåbärsglass

19. Jag har sett när en jägare tagit ut inävlorna på en nyskjuten älg. (wow vilken livserfarenhet...)

20. Jag älskar att snacka tandställning med andra


Hoppas ni fick reda på något nytt om mej ;) Bloggutmaningen fortsätter imon!

Av Elin - 19 mars 2012 10:21

Goder förmiddag. Sitter här och väntar på att min första arbetsdag på praon ska börja. Som det ser ut nu så är det 4 timmar och 38 minuter kvar haha XD

Började dagen med att vakna upp i ett hus utan ström. Katastrof! Var ju i ett desperat behov av en dusch. Visserligen kom strömmen tillbaka sen.

Varit ute hos hästarna lite i kylan. Tycker så synd om Ronja som blir utfryst av ledar hästen och står och "pratar" (gnäggar) med mej så fort jag öppnar ytterdörren. Hon vet verkligen hur man får in en människa i hagen, för jag bara mååååååste gå ut och ta hand om henne. Hon ser ju så ensam ut. Sen när man står där med sin lilla häst så hör man att Piggan gnäggar och sedan Raket. Kände mej lite avslöjad. :P


I alla fall. Vädret idag är ganska så vitt. Fast det är ganska fint. Men kallt. Och o-vårigt.


   

Av Elin - 18 mars 2012 21:26

Känns som att jag nyss kedjade fast mej själv vid en stor sten och hoppade ner i vattnet. Nu kommer jag inte undan. Ni ska få lära känna mej lite bättre under 50 dagar. Eller 50 inlägg kanske jag ska säga, eftersom jag antagligen inte hinner skriva exakt varje dag då jag har mycket med skola och sånt. Men ni ska få lära känna mej i alla fall. 

Tänkte att jag börjar imon, men under tiden ni väntar kan ni ju läsa igenom listan här ;)


  Och JA, det är jag på bilden. Fast i lite mindre format...


01. 20 sanningar om mej

02. Favoritlåt

03. När och varför jag började spela horn

04. Hatlåt

05. Hiss & Diss

06. En låt från min barndom

07. En bild på mej själv

08. En låt som gör mej glad

09. Något du längtar efter

10. En låt som gör mej ledsen

11. En bild från en tid du saknar

12. Låt som påminner om en plats

13. När och varför jag började blogga

14. En låt som påminner om en händelse

15. En bild på ditt rum

16. En låt jag vet hela texten till

17. Det här är jag bra på

18. En låt jag lyssnar på när jag ska sova

19. Det här måste jag träna mer på

20. En låt av mitt favoritband

21. En gammal bild på dig själv

22. En låt från ett band jag hatar

23. Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför

24. En bra låt som ingen tror att jag gillar

25. Smeknamn du har, och varför du har dom

26. En låt jag har gillat, men nu hatar

27. Vad gör dig annorlunda till skillnad från andra

28. En låt jag hör ofta på radion

29. När och varför jag började spela piano

30. En låt jag skulle vilja höra på radion

31. En bild på dig förra året och en från nu – hur har du förändrats sedan dess?

32. En låt som får mej att skratta

33. Vad har du lärt dig denna månad

34. En låt jag lyssnar på när jag är arg

35. Dina goda egenskaper

36. En låt jag lyssnar på när jag är glad

37. Vad hade jag på mig i dag?

38. En låt jag lyssnar på när jag är ledsen

39. Bloggar jag följer

40. En låt jag vill ska spelas på mitt bröllop

41. Min önskelista

42. En låt ja vill ska spelas på min begravning

43. Detta skulle jag vilja göra innan jag dör

44. En låt som jag kan spela på ett instrument

45. När och varför jag började rida

46. En låt jag önskar att jag kunde spela

47. Hur mina vänner beskriver mig

48. En favoritlåt från varje år, så långt jag kommer ihåg

49. Något jag vill uppleva igen

50. En video om nånting jag inte bestämt än XD

Av Elin - 18 mars 2012 21:03

Sitter här och biter sönder läppen. Nej, inte för att jag är nervös el nåt, har bara blivit en vana. Man fastnar med läppen i tandställningen lixom, och så råkar man slita bort en liten skinnbit och så lossnar den inte helt och så börjar man bita på en i stället. Vilket liv jag har. 

I alla fall. Ska praoa imon :D Börjar inte förrän vid 15 så får världens längsta sovmånne XD


Undrar när denna fågeln ska gå upp imon?

  Haha bästa skärpan asså XD


PS. Svar på Claras kommentar: JAA de måste vi ;D Vi kan fota en massa ankor   

Av Elin - 18 mars 2012 17:09

     

Av Elin - 18 mars 2012 16:58

Detta har varit, och är, en ganska så lat dag. Jag å syrran var ute i skogen i typ 1½ timme innan, så vi har fått lite frisk luft. Stolt över mej själv.   

Längtar tills imon. Och tills på tisdag. Och alla andra dagar nästa vecka. Ska praoa på kulturskolan, det kommer blir asnajs!   


        

Av Elin - 18 mars 2012 11:00

Har suttit och fixat lite med bloggens kategorier och känner att jag äntligen fått ordning på dom! :)


Har dessutom suttit och googlat runt lite i jakt på bra bloggutmaningar, så nu har jag faktiskt fått ihop en 50dagarslista. Vet inte riktigt när jag tänker börja med den. Ska kolla igenom den lite till och kolla om jag ska ta bort/lägga till nånting.


OM NI HAR NÅGOT FÖRSLAG/ÖNSKEMÅL SÅ ÄR DET BARA ATT SLÄNGA IN EN KOMMENTAR!! :D

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards