Exist

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin - 18 mars 2012 09:15

Gomorron! Vaknade runt sju nån gång, men ja, tar ju lite tid innan man bestämmer sig för att gå upp ur sängen. Åt iaf frukost nyss och ja... Vad behöver ni mer veta?

Har inga speciella planer idag. Ska bara chilla, och kanske ta tag i nån läxa el nåt. Får väl se vad som händer.


  jag gillar sniglar :D

Av Elin - 17 mars 2012 21:31

En ganska trött Elin ska snart krypa ner under täcket och sova lite, för att sedan vakna till en förhoppningsvis fin vårdag imorron. Gonatt på er :)


 

Ganska så gammal cambild ^^

Av Elin - 17 mars 2012 20:21

Hehe hoppsan. Tiden har runnit iväg och det är redan lördag kväll och jag har glömt blogga. Men igår va de ju fredag å lite lektioner och sånt som vanligt. Sen på kvällen kom mila, fia och becca hit. Sen idag har becca å mila varit här hela dan, förutom de 1½ timmarna som tillbringades på scouterna ;) Hihi har varit social hela dagen :D


Haha, btw, gissa va jag å jylli gjorde igår efter skolan?


Okej, antar att ni inte kan.

Vi testade såntdär vaheterde... Kolla på bilden XD Första gången jag testade detta, så det kanske förklarar vf det eventuellt är lite misslyckat här och där. Har dessutom kladdat utanför naglarna... :P




Har varit social med dessa fina människor idag :D ♥

     



Och så har vi lilla mej som inte låter mig fotograferas mot min vilja XD

 


PS. NÅGON har visst lånat min kamera, de fyra sista bilderna visste jag inte ens fanns förrän jag skulle lägga över nackelbilderna i datorn XD

Av Elin - 15 mars 2012 18:30

Hallihalloj! Torsdag igen. Denna veckan har försvunnit ganska fort. Som vanligt.

Fotar inte särkilt mycket (eller typ inget alls) på vardagarna och på helgerna har jag inte en tanke på att spara bilder som jag kan slänge in i ett inlägg under en vanlig skoldag, så detta inlägget får väl vara bildlöst.

Däremot tänkte jag att jag skulle slänga in lite asgrymma låtar ;) ENJOY! :D


The Sounds - The No No Song


Billy Talent - Line & Sinker


Nomy - A Dream For The Weaker


Avenged Sevenfold - Dear God


Den sista låten hittar jag inte på youtube, men finns på spotify: Evemaster - Humanimals

Av Elin - 14 mars 2012 18:52

Hallåhallå alla som just nu sitter med ett uttråkat ansiktsuttryck och läser detta.

Just nu sitter jag här å läser lite bloggar. Har engelska å tyska tills imon -.- Tyskalektionerna nu är förresten riktigt najsiga! Vi är bara 6 st då 8a och b är på prao ;) Fast visst saknar man dom lite...


Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva om... Hmm... Äsch, slänger in en bild å en asbra låt ;D


 


Avenged Sevenfold - Nightmare

Av Elin - 11 mars 2012 20:26



Idag kändes det verkligen som vår. Saknar bara det GRÖNA gräset och dom GÖRNA växterna. Inte de brungula.


 

 

Av Elin - 11 mars 2012 20:16

Tänkte att ni kan ju få lite bilder från tidigare idag, då jag tog med kameran till hästarna och även ner till deras andra hage för att kolla om staketöppningen fortfarande var fastfrusen (vilket den var, och fråga inte hur det har gått till...).


   

Underbara Ronja ♥



   

Underbara Raket ♥




    

Jylli å Piggelin ^^ (vet att hästen är väldigt smutsig, bilderna togs innan vi hade bortsat igenom dom ordentligt)    


Fick en kommentar innan om den lila kossan var gjord i picnik, men nej, det är den inte. Har gjort den i pixlr express. Redigerar alla mina bilder där ;)

Så, nu vet ni det.


Av Elin - 11 mars 2012 17:44

Jag trodde faktiskt inte att jag nånsing skulle säga att jag gillar kaniner, men Estrella är faktiskt fruktansvärt söt! ♥


       

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards