Exist

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin - 11 mars 2012 17:32

Undrar vad denna kossan har ätit....??


 

Av Elin - 11 mars 2012 15:09

På tal om låten jag lade ut i förra inlägget. Hittade denna bland förslagen till höger på youtube ^^


Av Elin - 11 mars 2012 14:55

Hela dagen har i stort sett tillbringats ute. Har fotat lite, men sitter vid pappas dator just nu så bilderna kommer sen.

Tog med kaninungarna med ut i solljuset, kastade borste med jylli i hästhagen, borstade igenom hästarna ordentligt oh så har vi eldat. Har typ aska i hela håret nu. Tur att jag ska duscha i kväll.


Ja, det var min dag det. Ska snart ner till lagårn till kattungarna.


Juste. Loreen vann ju igår. Hade hoppats på dead by april, men loreen är också väldigt bra. Däremot fattar jag inte vad alla ser hos Dannys låt?? ;O


Hum... Vad ska jag skriva mer?? Borde verkligen skaffa en sån där lista... Ska nog ta å skriva ihop nåt.


Aja, ni kanske ska ha lite bra musik? Jo, så får det bli. Och för er som tänker "Jag orkar inte lyssna för de kmmer bara vara en massa hårdrock och sånt jobbigt" så kan jag säga att nej, inte denhär gången. Denna låten e jätte... vågar jag kalla den mysig? Nemen den e härlig. Så det så!


Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home



Av Elin - 10 mars 2012 23:09

Videon får tala för sig själv. Vet att den är lång (30 min) men absolut värd att se!!


Av Elin - 10 mars 2012 19:53

Finaldags nu. Håller tummarna för Dead by April, Loreen och kanske lite Ulrik oxå ^^

Av Elin - 10 mars 2012 19:14

Varför har jag inte lyssnat på Billy Talent innan?!?!?! Grymma ju!


Billy Talent - Red Flag

Av Elin - 10 mars 2012 18:57

Hej kära läsare! Sitter just nu och lyssnar på Billy Talent. Innan idag var det en kvinna här som könsbestämde våra kaniner, och det visade sig att min lilla kaninunge är en liten Estrella (tjej). Och ännu tidigare idag blev jag å jylli avsläppta på ica där vi köpte lite alltför mycket grejer. Sen stack vi till granngården och fick då med oss två kaninselar hem (ni anar inte hur söta de små lejonkaninerna ser ut i sina selar!).

Var även nere i ladugården hos kattungarna innan. Så underbart söta är dom!


     

Ni får även en bild på underbart söta Raket!

Av Elin - 9 mars 2012 17:27

Sitter och ska börja söka upp alla låtar och videos som folk har antecknat i min kalender att jag ska lyssna/titta på. Bäst att göra som dom säger. Har ett helt uppslag fyllt av låtar och sånt. Suck. Bäst att börja ;)


Tyskaprovet igår gick i alla fall. Och det gjorde pianolektionen också. Och konfan. Var hemma runt halv nio. Duschade, åt, gick och la mej. Så såg min dag ut. Hann inte vara hemma nånting -.-


Aja, så kan det bli. Idag kommer det nog bli chill i alla fall. Skolan var helt okej. Musiken var som vanligt dagens höjdpunkt, även om man får försöka hålla sig på ungefär en och en halv oktav på pianot när man är tre stycken. Segt :(


Okej, ska inte skriva för mycket. Gissar att ni inte ens läst? Jag hade rätt, eller hur??


Billy Talent - Try Honestly

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards