Exist

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin - 8 mars 2012 12:30

Hade sittplatserna väldigt långt bak vilket har resulterat att jag har fått zooma och beskära väldigt mycket, därför kan vissa bilder vara lite suddiga och "kladdiga")



   

Oj... Här fanns ingen häst :P


         

Här har jag inte zoomat eller nånting. Ni ser ju själva hur mke jag får zooma å hålla på för att få bra bilder xP

Av Elin - 7 mars 2012 19:55

Känner mej klar med tyskan nu. KÄNNER mej klar. Betyder inte riktigt att jag är klar, men det får duga. Ska sova på kunskapen sen å se om de sitter kvar imon. Får hoppas det. Men tror det kommer gå bra nu. fast jag vet fortfarnde inte hur man säger trafikregel, körkort och fjärrkontroll, men dom orden är helt hemska att ens försöka komma ihåg. Har lärt mej die Versicherung (=försäkring) i alla fall. Bra va?


Nej, nu orkar jag inte med mer tyska. Ni ska få lite musik.


Chemical Vocation - Walls


En annan bra låt finns här >>> Volbeat - A better believer (kunde inte hitta den på youtube)


Gammal cambild...  

Av Elin - 7 mars 2012 19:37

Sitter och pluggar tyska. Kört igenom övningen på glosboken för första gången nu. Som det ser ut nu så tror jag faktiskt att det kan gå bra, om jag bara övar lite grann...


 


PS. Förlåt för fålig uppdatering (förutom de tidsinställda göteborgbilderna då), men har inte haft tid, helt enkelt.

Av Elin - 7 mars 2012 12:30

Hade sittplatserna väldigt långt bak vilket har resulterat att jag har fått zooma och beskära väldigt mycket, därför kan vissa bilder vara lite suddiga och "kladdiga")



                   

Av Elin - 6 mars 2012 12:30

Hade sittplatserna ganska långt bak vilket har resulterat att jag har fått zooma och beskära väldigt mycket, därför kan vissa bilder vara lite suddiga och "kladdiga")


                     

Banan byggs om

Av Elin - 5 mars 2012 12:15

Hade sittplatserna ganska långt bak vilket har resulterat att jag har fått zooma och beskära väldigt mycket, därför kan vissa bilder vara lite suddiga och "kladdiga")



        


Lisen Bratt


 

       

Här ser man hur höga hindrena verkligen var!


 

Prisutdelning efter första klassen

Av Elin - 4 mars 2012 20:56

Seriöst... Hur gick dethär till? Slängde en titt på klockan... REDAN NIO!! :O


Denhär dagen bara försvann ju. Fast har ju hunnit med en del. Men ändå. Imon är det mångad igen. Ännu en seg skolvecka framför mej. Tyskaprov på torsdag, som sagt. Jag har inte ens börjat :s USCH!


Nemen gonatt med er el nåt. Hejdå i alla fall. ^^

Av Elin - 4 mars 2012 20:27

Jag har ätit tårta idag. Jag vet faktiskt inte varför. Vi hade en i frysen som vi glömt äta upp. Men jag måste ju erkänna att jag e glad att den tårtan fanns där i frysen just idag, för det var väldigt gott!


 


Vet ni förresten vad jag har gjort för nåt fantastiskt idag??? :D JAG HAR RIDIT PÅ MIN ALLDELES EGNA TREÅRIGA SHETTIS!!! Han va jättsnäll. Vi skrittade fem steg. WOW, FEM STEG!!! Nemen jag vände uppochner på en vattenbehållare (typ nån slags hink), jylli höll hästen och jag hoppade upp på Rakets rygg. Ni kanske kan få bild, men pappa har dom bilderna just nu. Dessutom hade jag min så jättevackra smurfdräkt på mej. Ni vet en sån där overall man har i lagårn. En knallblå. Typ som en onepiece. Fast i denna springer man å gömmer sig så fort det kommer någon på vägen. Ni förstår nog. En sån hade jag iaf på mej när jag satt på Raket, så pga det kanske ni inte får se nån bild bara för att den dräkten är så... Ofin. ^^


Okej, jag ska inte skriva mer nu. Ska faktiskt... Nej, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Eller jo. Jag ska klicka på... *kollar vad det står på knappen*. Jag ska klicka på "Spara inlägget".


Hejsan hoppsan på er!

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards