Exist

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin - 4 mars 2012 20:12

Idag har jag och min syster Julia eldat i en stor tunna. (haha de ser ut som en "hej-jag-går-i-tvåan-och-ska-skriva-om-min-dag"-mening.) Nejmen jag å jylli har faktiskt eldat idag. Älskar att elda. Eller egentligen älskar jag nog egentligen att leka med elden.

Tog i alla fall en massa bilder som jag infogar under denna texten. Vet ni förresten hur rädd man är när man håller i ett brinnande papper, ska fota det, ser genom displayen hur elden närmar sig mina fingrar, kollar på pappret via mina egna ögon och upptäcker att elden närmar sig mina fingrar lite föööööör snabbt. Slängde iväg det pappret. I en lerpöl. Tur. Annars kanske hela vår trädgård hade varit övertänd XD

  

   

Jag kommer aldrig tröttna på att elda gräs :D


Sånthär andades jag in alldeles för mycket av... Hade ont i huvudet när vi var klara sen. Oups!


   


ELD!


Självklart började det brinna utanför tunnan också...


     

rip papper


"Råkade" elda en gammal eltrådsbit. Plasten smälte samman till... Ja, vad det nu kan vara... Klumpar? 

Av Elin - 4 mars 2012 12:15

Hade sittplatserna ganska långt bak vilket har resulterat att jag har fått zooma och beskära väldigt mycket, därför kan vissa bilder vara lite suddiga och "kladdiga")


   

Rolf-Göran Bengtsson


Malin Bayard



       

lol, hästen rev :P


         

Denna mössa förstörde ganska många av mina bilder... :(

Av Elin - 4 mars 2012 09:32

Har nyss ätit frukost. En våffla som blev över sen i går och två mackor med hallonsylt. Och så åt jag upp all hallonsylt som blev över också. Heheh. Sen skulle jag springa ut från köket och självklart börjar jag springa på stället och anfaller golvet. Mamma vill köpa halksockor till mej nu...


I alla fall. Det är söndag. Hästarna ska ner till skogshagen. Jag ska kaaanske ta tag i nån läxa. Har tyskaprov på torsdag. Eller jag tror det var torsdag. Hehe, glömde kalendern i skolan. Oups!


Men aja, eftersom detta delvis är en musikblogg kanske det är bäst att jag lägger ut lite musik, så att inte rubriken som står på fliken när man besöker min blogg lurar er. ;) (Ni vet "| ankor | musik | hästar | vardag | foto |")


My Chemical Romance - The gohst of you

Av Elin - 4 mars 2012 08:55

Måste bara få visa vad jag åt för smaskigt till kvällsmat igår!  


     


Mammas våfflor. Med hallsonsylt. Med grädde. MUMS!

Av Elin - 3 mars 2012 16:54



På scouterna idag åkte vi in till räddningstjänsten. Har fått gå runt i hela byggnaden, tittat på insidan av en ambulans, insett att jag aldrig vill råka ut för en intraosseös nålsättning, suttit i en brandbil, kollat på en brandbils alla saker, sett hur det går till när det kommer ett larm och en ambulans måste åka iväg med blåljusen på, testat att ha syretuber på ryggen (dom väger typ 20 kg...), sett brandmännens gym och sett Mila klä ut sig till brandman.


Haft en riktigt rolig eftermiddag och nu ska jag till hästarna, hej då

Av Elin - 3 mars 2012 12:19

Har redigerat klart alla bilderna nu, men det blev så himla många som jag vill visa så jag kommer tidsinställa några inlägg så jag sprider ut bilderna. Kommer komma ett inlägg med göteborgbilder varje dag i sex dagar (räknat med idag). Så, varför inte sätta igång? ;)


(bild 2-4 visar hur de flesta av mina andra bilder såg ut... Hehe.)


                     


Hade sittplatserna väldigt långt bak vilket har resulterat att jag har fått zooma och beskära väldigt mycket, därför kan vissa bilder vara lite suddiga och "kladdiga")

Av Elin - 2 mars 2012 21:50

Sitter här på mitt rum. Påbörjat sorteringen och redigeringen av alla dessa hästbilder. Går ganska bra faktiskt.


Sitter som vanligt å slumpar fram låtar i min 4 dagar långa spotifylista, och hittade en asnajs låt! (Har säkert lagt ut den förr bara för det)


I Killed a Leprechaun at the Carnival - Red Shamrocks


PS. När jag hörde denna låten kom jag på att jag fortfarande vill lära mej att growla/screama. Vet bara inte hur jag ska gå till väga... :P

Av Elin - 2 mars 2012 19:31

Synd bara att vägstolpen förstörde allt... :P  

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards