Exist

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Elin - 1 april 2012 21:12

Ja, jag har smink, skulle bara kolla hur de blev tsm me håret ^^  

Av Elin - 1 april 2012 18:07

Vet inte riktigt vad jag ska säga... Är nog rätt nöjd ändå ;) Hehe, får testa detta nu på påsklovet, får se om jag försöker bleka och färga om till min gamla hårfärg sen om jag inte trivs.


Va tycker ni då?? :)


 


PS. Gissa vilken som e min favoritfärg?? ;D


PS2. Lol, man ser snygga hästar i bakgrunden XD

Av Elin - 1 april 2012 17:31

Måste verkligen dela med mej av en asbra låt jag har hittat!! Kan inte sluta lyssna på den XD


Alesana - A forbidden dance


Jag har förövrigt inte gjort nåt speciellt idag och de e inget fint fooväder heller så har inget att skriva om och inget att lägga ut bilder på. Förlåt för det.


PS. Tror jag måste göra ett helt inlägg nån gång me massa awesome musik eftersom jag har hittat en hel del riktigt superbra musik på sistone ^^ Vill ni att jag ska göra det? (okej... ni hatat antagligen min musiksmak el?)

Av Elin - 1 april 2012 11:49

Som varej söndag så har jag bytt ut omröstningen, så nu är ni välkomna att rösta här till vänster! :D


Resultatet på den gamla:


 

Av Elin - 1 april 2012 11:33

 


Asså... Kommer väl inte precis på nån låt som gör mej lessen, men de finns många låtar man kan lyssna på när man redan är lite nere, så lägger väl ut en sån i stället ;)


Bring me the horizon - Don't go


Asså jag måste bara lägga ut en till som e minst lika bra...!


Bring me the horizon - Blessed with a course


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards