Exist

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Elin - 7 april 2012 21:27

Åt påskmat med familjen innan. Lite påsk måste man ju ändå fira även om de enda påskiga jag har på mitt rum är en luddig liten kyckling som jag glömde plocka undan förra året.


       

Okej, mackan är kanske inte påskmat men... de e gott! :D

Av Elin - 7 april 2012 21:09

Dags för ny omröstning! Vet att det bara är lördag (omröstning ska annars bytas ut på söndagar, men de spelar ju egentligen ingen roll), men fick värsta flumattacken innan så var tvungen att göra en NUNUNU och jag kan inte vänta med att lägga ut den! :D


I alla fall, den nya finns som vanligt här till vänster och här är resultatet på den gamla:


 


Supersnälla Silversara & Stålhenrik var visst populärt! ;) Vet faktiskt inte riktigt vad jag hade röstat på om jag hade röstat, men myror i brallan har ju varit lite en favorit sen jag var liten. Har dock inte sett de på flera år nu, och tror inte jag skulle gilla de i nuläget heller heheheh ^^


Men se nu till att ni röstar på den nya omröstningen. Vet att de e fler än 13 personer som kollar min blogg varje vecka, så vad väntar ni på?? RÖSTA! Jag kan till 100% garantera att ni är anonyma, så vad finns att "frukta"?   

Av Elin - 7 april 2012 17:54

Sitter här framför datorn denna vita påskafton. Var nyss ute och rastade kaninerna, och nu sitter jag å väntar på att maten ska bli klar ;)


Har jag förresten sagt att jag hittade årest första maskros i tyskland?? ;)


  

Av Elin - 7 april 2012 14:13

 


Hoppas de går bra me bara ena hörnet. Finns inte så mke å visa i de andra hörnet. E bara stökigt och mitt bland alltihopa finns en garderob, bokhylla och en synt. Och lite annat.


 

Av Elin - 7 april 2012 14:03

Glad påsk på er! :D



För er som undrar och vill veta: Varit i jönköping hela förmiddagen. Så, nu vet ni det ^^

Av Elin - 7 april 2012 08:45

Dag två ja...


Steg upp vid sju (en timme tidigare än vad som behövdes) bara för att jag vaknade och var pigg. Åt frukost i den fina matsalen. Efter det gick vi till bibelcentret där vi hade andakt och sedan fick ett papper med frågor som man skulle leta svar på i byggnaden. Efter det gick vi upp till en konstutställning och fick uppgifter om var sin installation. Inte så jättekul, om jag ska va helt ärlig.

Efter det var det dags att åka iväg med bussen. Skulle titta på en kyrka som inte ens va öppen, så vi stannade inte så länge där. Åkte till havet i stället.

Sedan var det lite leka på kvällen och hände väl inte så mke mer som jag tänker skriva om.


 

Fin matsal ^^


 

Bibelcenter


 

Hieroglyfer


   

 Man fick trycka Fader Vår med Gutenbergs boktryckarkonst.


 

Nån gammal bibel el nåt...


 

Kyrkan som vi aldrig gick in i.


 

Stranden.


 

Mås


Så, det var dag nummer två. Dag tre kommer imon ;)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards