Exist

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Elin - 13 april 2012 22:28

Hej på er. Borde ju egentligen sova, har antagligen ganska fullt upp i helgen. Tror jag. Är inte så mke jag har koll på nuförtiden egentligen hehe ^^


Delar med mej av en bild som togs för jättejättejättelängesen på min lilla Ronja och jyllis Ina ^^


Saknar sommaren nu asså...


 

Av Elin - 13 april 2012 17:59

 


Ja, blir väl en fin punkterad lista som det blev på saker jag är bra på då ^^


Jag är dålig på/måste träna mera på att:

  • Spela baseball med äggpaket och en apelsinsskalsbit i köket (testade idag med syrran XD)
  • Komma överens med skrivare
  • Spela munspel
  • Stå på händer
  • Lyssna när jag borde (lyssnar på det jag inte borde ist)
  • Bestämma mej för saker
  • Vrida tungan 360 grader
  • Skriva såna här listor

Äsch, jag e så awesome så pallar inte skriva mer! ;)

Av Elin - 13 april 2012 17:36

Sitter här med ett ganska snurrigt och knasigt huvud som inte tål att ha prov. Hade kemiprov idag. Överansträngde hjärnan, som vanligt, och nu kan jag inte tänka ordentligt. Ja, så kan de gå.

Har dessutom ont i munnen. Lite blåsor å skavsår typ överallt. Förutom läppen har även kinen börjar gå sönder. Eller kanske inte gå sönder, men det ser väldigt konstigt ut.


Juste, e ju fredagen den 13:e idag. Nej, jag har inte haft nån otur. Snarare tvärt om. (Och nu är det meningen att man ska räkna upp allt bra som hänt under dagen och så kommer man inte på nånting alls).


Sitter förresten å lyssnar på Robert Wells och tycker han e allmänt bra på piano XD Sen om musiken är sådär jättemegaasbra vet jag inte, men han är duktig på piano och därför gillar jag honom heheheh ^^


Nemen nu ska jag söka upp nån rockversion av In the hall of the mountain king hahaha XD Älskar när man gör klassisk musik (de e väl klassiskt va??) till nån form av rock el metal hehehehehehh :]


Ni kan få ett bra exempel. Visserligen är det ingen klassisk låt, men det är en väldigt lugn och vacker låt som blir en väldigt fartfylld och vacker låt :D


Can you feel the love tonight


Om jag nu hittar nåra bra klassiska stycken om nån har gjort lite makeover på kanske jag lägger ut här sen, så kom tillbaka snart ^^


(Känner att detta inlägget blev aldeles för långt å att ingen kommer orka läsa det XD)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards