Exist

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Elin - 15 april 2012 20:45

Bloggningen har varit usel denhär veckan, jag vet. Men jag har haft så mycket att göra!! :P


Igår var jag i vetlanda å provred häst, sen va de scouter å sen släktfest (fyller ju år nästa vecka hihi ^^).


Och idag... Okej, va rätt chill idag. Var ute me kaninerna ett tag å så har jag spelat lite piano å så. Och så hann jag ju blogga lite.

Men sen vid tre åkte jag, Isa å Gloria till jkpg och tittade på Titanic. Verkligen asbra! :D


 

Bilden är från släktfesten. Kladdkaka stod på menyn å så e ju ljus ett måste heheheh ^^

Av Elin - 15 april 2012 11:20

 


Som ni antagligen vet så byter jag favvoband och favvolåt HELA TIDEN, men just nu är favoritbandet Alesana.


Alsana - Circle VII: Sins of the Lion


Jag sa inte att detta är min nuvarande favvolåt va? Nej, de sa jag inte, men de e de isf. Den har verkligen allt! Lite piano i början, å sen bara... Asså den e bara helt jättebra!! :D Älskar 0.59 å alla ställen där det återkommer

Av Elin - 15 april 2012 11:04

Japp, då var det söndag igen! Dags att fixa en ny omröstning. Kolla till vänster så ser ni den nya :


Resultatet på den gama då? Jo, det finns här under!


 


Vad röstade jag på då? Hehe, röstade inte, men om jag hade röstat hade jag nog valt när ängelkossor regnar ner i huvet på mej och paraplyet inte fungerar eller när folk på stan kastar pingviner på mej. Det är faktiskt riktigt irriterande! ;)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards