Exist

Alla inlägg under april 2012

Av Elin - 22 april 2012 10:58

Har suttit å ändrat lite i menyn till vänster. Kan ni se det?? :D


Av Elin - 22 april 2012 10:14

 


En låt jag har gillat, men nu hatar...


HAHAHHAHA kom precis på bästa låten för dethär inlägget. Kommer ihåg när jag satt på köksbänken som en litenliten flicka och hade radion brevid mej å sjöng med i denhär låten:





Perfekt låt för detta inlägget. HATAR alle me Carola. Eller hon kan ju sjunga bra å så, men jag väljer nog att vara en "anticarolaist" (haha säger man ens så??)


Musiksmaken har visst ändrats lite med åren... :P

Av Elin - 22 april 2012 09:45

Mina små underbara läsare är väldigt aktiva nuförtiden, känns som att jag får kommentarer hela tiden, vilket är jättekul!! :D


Men ja, fick en kommentar angående gårdagens bloggutmaning om mina smeknamn, och jag hade faktiskt glömt ett av de vanligaste smeknamnen: Kolyftarn, eller the Cowlifter.


Detta namn kommer från ett scoutläger, närmare bestämt Skärsjölägret 2010 (tror jag...), där jag ägde ut (nästan) alla på armbrytning, och då började det gå rykten om att jag lyfte kor på fritiden. Därav namnet kolyftarn.

Dock används detta smeknamnet inte så mycket längre, men det händer fortfarande att folk "påminner" mej... Det kommer nog aldrig att försvinna helt XD


Nu när jag ändå sitter å skriver om kolyftarn och skärsjö å allt dedär kan jag ju passa på att lägga ut lite bilder därifrån.


Skärsjö - Det regnigaste lägret någonsin... Visserligen var det sol lite i slutet, om jag inte minns helt fel, men annars regnade det och regade och regnade. Men de va kul ändå, älskar ju scoutläger vad som än händer ;)


 

Snyggaste flotten! ;)


Nej, nu måste jag sätta igång med nästa bloggutmaningsinlägg, så ses sen!

Av Elin - 22 april 2012 09:25

Fick nyss en kommentar, där det frågades efter nästa omröstning, så eftersom det är söndag och allt så la jag helt enkelt ut en ny! :) (Och som vanligt är det bara kommentera om ni vill lägga till nåt alternativ!)


Här är dessutom resultatet på den gamla:


 

Av Elin - 21 april 2012 21:12

Halloj på er gott folk! Dagen har till en ganska stor del tillbringats i Nässjö, där jag först medverkade på scenen på nåt melodikryss för att sedan dra å fika me becca, nea, mila å fia :)

Men har även varit hemma, och passade faktiskt på att fota lite idag, så tänkte bjuda på lite bilder :D


         


PS. Happybirthday to meeee, och jag hatar åska. Visserligen e de mysigt, men de blir äcklig luft, kvavt, det låter gör mke å man kan inte använda dator å liknande. :(

Av Elin - 21 april 2012 09:34

 


Jaha, bara att sätta igång då. Asså de allra flesta kallar mej Elin, vilket är mitt riktiga namn för er som missat ^^ Dock finns det vissa som kallar mej Ellan, Ella, Stella och Stellan.

Tror dom namnen kommer från att jag, för ett antal år sedan, kallade mej för Ella på olika sidor där jag inte ville ge ut mitt namn. Även min förra blogg hade ju me Ella att göra (ella-ella.devote.se). Efter de va de nåra som kallade mej för Ella efter det.

Dock hör jag inte det smeknamnet så ofta lägre. Rätt skönt faktiskt hahah ^^


Jag hade ganska många konstiga smeknamn på mellanstadiet. Aiileen va ett som följde med från fyran, tror jag, och ända till sexan. Hade väldigt många smeknamn i fyran medn dom försvann sen. Ett av dom smeknamnen var t ex matadoren, av en anledning så sjuk att jag inte tänker säga den hahah XD

Var även kallad för Lilla Elin på mellanstadiet.


Ja, det var väl det. Hejdå ^^


PS. Ni som känner mej irl, kommentera om jag glömt nåt smeknamn! :D

Av Elin - 21 april 2012 09:08

Ja. Som rubriken säger, jag är ett år äldre idag ^^ Grattis till mej!! XD


I alla fall, bjuder på en konversation från igårkväll å sen ska jag ta å leva min första dag som 15åring. ^^


Mamma: När vill du bli väckt imon?

Jag: Eh.... Va? Vadå, jag får väl sova hur länge jag vill?

Mamma: ...

Jag: Eller vadå e de nåt speciellt imon?

Mamma, pappa, jylli: *tittar frågande*

Mamma: Eh, ja...

Jag: JAJUSTEEE HAHAHHA jag fyller ju år!!


 

Jag vet faktiskt inte vad jag håller på med på bilden... ^^

Av Elin - 20 april 2012 18:34

Hehe, tillbringar eftermiddagen på youtube. Hittade ett sjukt roligt klipp. XD



10.23 bästa ♥

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards