Exist

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Elin - 1 maj 2012 17:50

Haha, jag fick nån kick nu så helt plötsligt har jag jättemycket jag vill dela med mej av! XD


Hittat en grym låt :D


The Offspring - You're gonna go far kid

Av Elin - 1 maj 2012 17:44

Har äntligen tittat igenom och redigerat bilderna från igår, så varför inte lägga ut nåra? :)


         


De förra bilderna på fyrverkerierna är väldigt redigerade, likaså denna under. Tänkte ni kunde få en originalbild också, för annars känns de som att jag "ljuger" med bilderna. Hehe, nu vet ni ^^


Har förstärkt kontrasterna, eller vad man ska säga. Det var bara dra i en knapp så blev den såhär, mycket mer har jag inte gjort :)

 


Originalet:

 

Av Elin - 1 maj 2012 17:39

Första maj försvann rätt snabbt... Eller den e ju inte slut än, men nästan. Känner inte för att gå till skolan imon, vill ha ledigt!


I alla fall, har varit på kattkalas hos grannen och tog sedan en omväg hem för att gå förbi vedhögen och fota ormar, men fanns inga :(


Däremot hittade jag lite blommor och en spindel :)


   

Av Elin - 1 maj 2012 12:19

Hellu! Antar att ni inte orkar läsa ett inlägg med alla detaljer från igårkväll, men jag åkte in till Nässjö tsm me nåra scoutkompisar, där vi tog emot föreningspriset på statshustrappan efter att ha varit i Långåsa och byggt upp allt.

När vi hade fått vårt pris och träffat en journalist från SmT åkte vi tillbaka till långåsa och firade valborg där enligt tradition. Stannade även kvar efteråt och räknade pengar.


Sitter vid pappas dator just nu, så har inte bilderna här, men ska lägga ut dom bästa senare i dag, då jag sitter vid min egna dator ^^


Hejdå! :)


 

gammal bild från förra året (oredigerad oxå!)

Av Elin - 1 maj 2012 09:45

 



Ja, nu krävs det ju en förklaring också... Jo, nu är det såhär att denna låten hittade jag en gång och så fort jag eller jylli ser någon form av parad (kan t ex vara kossorna som är på väg nånstans) börjar denna låten sjungas. ALLTID. Är så galen på låen så de finns inte, men så fort man ser nån form av parad, så är den igång.


PS. Har jag förresten sagt att som det ser ut nu i min familj så kan man knappt säga nånting utan att nån börjar sjunga. Råkar man säga nånting om mirakel så är det alltid någon som börjar sjunga på Ranelids inte alltför bra låt, och om nån klagar å så säger nån sån't är livet och då är den låten igång. (Detta kan bli rätt jobbigt i längden...)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards