Exist

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Bloggutmaning Dag 34 - Bloggar jag följer

Av Elin - 6 maj 2012 14:32

 


Ojojojojojojojojoj. Asså jag följer hur många bloggar som helst. Visserligen markerar jag en hel del inlägg på bloglovin som lästa, bara för att dom inte verkar intressanta, men det blir ändå en hel del inlägg att läsa.


Upptäckte nu att jag följer en hel del bloggar som inte har uppdaterat sedan typ januari och december, men jag gör så att jag länkar alla bloggar som jag läser minst en gång i veckan ^^


Följer två hästbloggar som är helgrymma med fakta, inspiration och nya sätt att tänka. Riktigt läsvärda och fria från en massa ointressanta tävlingsresultat och senaste inköp:


Mind Wide Open

SilentVoices


Följer en massa humorsidor oxå:

(vet inte om de e bloggar precis, men det funkade att följa med bloglovin så nåt är det ju i alla fall)


Epic Fun

Funny Pictures

Funnythings

So-Relatable

Tjuvlyssnat

Tjuvtittat


Sen följer jag the Kick Back Pack, som är fem alternativa bloggar.


Hofh - Den första av dessa fem jag började följa, dessutom min favorit av KPB

EpicFaiil - Började även läsa denna tjejens blogg

Keela - När dom började samarbeta började jag följa alla fem XD

Caty

Kandylandy


Och så har ju människorna runtomkring mej bloggar också:


Isa

Gloria

Tilda

Cassie

Nicolina

Clara

Mila

Mira

Jylli


Har du nån blogg som du vill att jag ska ta en titt på? Kommentera! :D


PS. Följ gärna mej på bloglovin! ^^

 
 
Elise

Elise

6 maj 2012 18:26

sv: Åh, tack :)
Jag brukar inte tänka så "Nu sätter jag mig ner och gör en låt" utan det blir mer at jag sätter mig vid gitarren eller keyboardet och spelar lite. Helt plötsligt hittar jag en skön ackordföljd och så bygger jag upp texten efter det. Sen skriver jag om lite i texten och ja :)

http://eliseahlgrenolsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards