Exist

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Elin - 11 maj 2012 21:12

Fredag! :D Skolan var helt okej. Spelningen var bra. Hemma var helt okej. Konfa var okej. Dagen var helt enkelt okej (om man räknar medianen). ;)


Imon e de iaf scouttävling i värnamo tror jag. Ska bli riktigt najs! E min sista :( UUUUUHUHUHUHUH :'( Ska se till å vinna! :D MOAHAHHAHA!!


Nemen ni kan ju önska mej lycka till el nåt ^^


Tänkte iaf visa min snygga bild jag gjorde på bilden, när vi skulle få en tidningsbild att smälta in i en bild som vi målade typ. Asså ni fattar nog när ni ser bilden ^^ Va tycks?? ;D


 


PS. FIck lite frågor om hästen, och jag lovar att jag ska berätta allt när den "flyttat in" ^^


Hejdå ^^

Av Elin - 11 maj 2012 20:51


Låten hittar du HÄR. Spelar denna tsm me min pianolärare, men jag skulle vilja kunna spela den så snabbt som dom gör på spotify ^^ Haha. Den e iaf jätterolig att spela! XD


(Brist på låtar jag vill kunna spela. E de nån jag VERKLIGEN vill spela e de bara att leta rätt på ackord på internet. Och vill man ha noter kan man söka upp gitarrtabs och göra om ^^


Vet att bloggutmaningarna e sämst just nu, men snart kommer en video! :D

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards