Exist

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Elin - 12 maj 2012 22:22

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAA!!! :D


Tagga morgondagen! :D

Av Elin - 12 maj 2012 22:11

Hade ju gjort iordning så fint i pappas dator. Allt var ihopklippt. Med musik och effekter och allt. När allt är klart, ska ajg titta på färdiga resultatet. SJÄLVKLART ÄR DET HELT RUTIGT OCH LAGGAR SOM *BARE DEN! Sen försöker jag spara allt på nytt och då säger moviemaker att det är fel på filen...


Eftersom jag snart har hållit på halva maj med detta gav jag upp och sitter och redigerar i min dator i stället, trots att jag knappt har nåt minne kvar. I datorn alltså.


Det kommer bli såhär:


Jag och jylli har filmat ungefär 15 klipp. Jag hade klippt ihop allt innan, men nu orkar jag inte göra om allt, så ni kommer få se ett klipp åt gången. Alltså jag lägger inte in alla klippen i samma video, utan ni får se ungefär 15 videobloggar i stället. Dom kommer vara mellan 5 sekunder långa till 5 minuter.

Det är så jag tänkt det. Hoppas de går bra. Håller på å redigerar de första klippet som ska läggas ut. OM DET BÖRJAR LAGGA NU Å MOVIEMAKER PÅSTÅR ATT FILEN ÄR SKADAD SÅ **GÅR JAG I TAKET ASSÅ!!


asså jag har inte fingrarna i näsan även om det kanske ser ut så...


* Tror de e nåt småländskt uttryck

** Även detta är nåt uttryck man inte brukar höra, men som jag använder ibland x)


Nej, du behöver inte ångra dej om du inte läste igenom hela texten. Den var inte särskilt läsvärd, om jag ska va helt ärlig!

Av Elin - 12 maj 2012 20:19

 


Som vanligt har jag inte haft en tanke på att förbereda inlägget någo' vidare, så blev helt enkelt att kontakta nåra människor som var online på fb å be dom beskriva mej hahah XD




Haha, de va väldigt få som "vågade" säga nåt inte så bra, så säger väl de själv då. Jag kan vara både blyg, kaxig och skrytig ;) Ingen som sa de, men jag vet att jag e de ibland. Haha känner mej väldigt självgod me dehär inlägget XD


Aja, imon blir de troligtvis video, om moviemaker bestämmer sig för att samarbeta ;) Kan hända att jag delar upp videon i många mindre delar, bara för att moviemaker och jag inte är överens helt enkelt! Så, ser ni fram emot morgondagen?? ^^


Av Elin - 12 maj 2012 18:51

PS. Vet ni hur ont jag har i mina fötter? Fick till och med skoskav :(

Av Elin - 12 maj 2012 18:24

Hej! Förlåt för fålig uppdatering idag, men har varit iväg hela dagen.


Började med att jag gick upp halv sju, och sen vid halv åtta gick bussen från Äng. Sen va vi framme i Värnamo nån gång innan nio och efter det gick min patrull Älgen, bestående av mej, mila, jylli, mira, ollie å william, iväg på första tävlingskontrollen.

Fanns kontroller som gick mer bra, och sen fanns de dom som sket sig fullständigt. Vi vann tyvärr inte (och kom inte två eller tre heller), men vi hade så sjukt roligt ändå! :D ÄLSKAR SCOUTTÄVLINGAR! Trots att det regnade stor del av tiden. Vet ni förresten hur gott de e att äta glass i spöregn?? Testa det, vetja! ;)


I alla fall, tänkte visa lite bilder:


Lunchrast


 

Samlingsplats i väntan på resultaten (vi fick gratis tårta!)


Passade på att åka lite skidor XD


Och man MÅSTE ju bara gå på styltor!! (ignorera mitt ansikte på sista bilden, när jag är koncentrerad håller jag alltid på me gummibanden i tandställningen och då gör jag automatisk konstiga miner xP) 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards