Exist

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Elin - 13 maj 2012 19:30

Som ni märkt så heter mina videos Life of Lantis. Tyck va ni vill om de namnet, men jag tycker det var riktigt fyndigt! ;) Eftersom jag ska lägga ut så många så va de ju likabra att ha ett samlingsnamn. Så ja, det blev Life of Lantis (LoL). Lite halvknasiga och småroliga klipp. Eller självklart vet jag ju inte om ni tycker dom e roliga, men jag hade i alla fall väldigt kul när jag spelade in och redigerade ;)


Och bara för att jag snacka om LoL just nu så lägger jag ut en tredje video. Tror det är den kortaste. Enjoy! :)



Länk om inbäddningen inte funkar: http://www.youtube.com/watch?v=lsbbGK64j...feature=youtu.be

Av Elin - 13 maj 2012 18:22

Var bara tvungen att fota solens strålar som föll på allt damm som blev när jag skulle häva ner hö till kossera.


     

Av Elin - 13 maj 2012 18:02

Sitter här och är gul i ansiktet. Har gjort en hel del nytta idag, faktiskt ^^ Varit och dratt igenom hästarnas pälsar me rejäla borstar. Eller skrapor, rättare sagt XD Sen så har vi släppt ut nästan alla kossera på bete å så har jag å jylli hjälpts åt me att mata resten av kossorna, samt höns, getter och kaniner. Självklart fick ankorna lite också ;)


Har haft mobilen me mej hela dan idag (är faktiskt ganska ovanligt när jag är hemma...) så jag har fotat en hel del och tänkte visa lite bilder bara för att få färg på inlägget


 

Fällpäls


 

Jobb jobb jobb... ;)


 

Kisse som satt i solljuset å min mobil gjorde hela katten i stort sett vit...


 

Jyllis öga :P

Av Elin - 13 maj 2012 14:26

Tänkte jag skukke slänga in ett inlägg, så ni vet att jag fortfarande lever efter dendär videon ^^ Ska snart ner till lagårn för å hjälpa till me lite kossor, men fram tills dess ska jag spela hjärter ;)


Asså jag är inte särskilt duktig...


 

Av Elin - 13 maj 2012 10:14

Söndag, och ni vet vad det innebär! :)


 

Av Elin - 13 maj 2012 10:01

URRA HURRA HURRA!! :D


Min blogg fyller ett år! Dock gjordes första inlägget inte förrän imon, då jag bestämde att helt lägga av på ella-ella.devote.se


Men, för att göra lite kalas runt det hela får ni en till video! Va sägs om det?? ;)


Av Elin - 13 maj 2012 09:58

 


Den fyrtionde dagen är du kommen (vet att det står 50 på bilden ovanför, men kortade ju ner alltihopa, för er som missade de ^^)


I alla fall. Jag har lovat att jag ska bjuda er på en video. Från början skulle den va runt 8 minuter lång men, som sagt, moviemaker krånglade så nu blir det många korta videos i stället! Den första kommer här!


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards