Exist

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Elin - 25 maj 2012 21:14

Allt är packat å klart inför imorgon. Sitter å käkar chips, som snart är slut, och passar på att flöta ner tangentbordet. Men ja, det är i alla fall gott, om man bortser från att hela min mun svider å att jag är sjukt törstig just nu.


Ville bara uppdatera lite, eftersm bloggen kommer vara så gott som död nu i helgen då jag ska ut å paddla hehe. Gonatt, nu ska jag gå å ta nån sprit mot insektsbett å sen ska jag sova. Natti! :)


PS. Asså inte sprit heeelaan gååååååååår osv utan sånt där descificefinerande medel. GAH va heter det? Asså bakteridödande på nåt sätt. Ni fattar nog, och jag känner att jag blir mer å mer slarvig me mitt språk :P Nemen gonatt på er!

Av Elin - 25 maj 2012 18:11

UNDERBART! Det är äntligen helg efter en minst sagt jobbig vecka! Haft två prov, plus att jag suttit å räknat matte oavbrutet två kvällar i rad nu. Men nu är det äntligen helg!! Ska på kanothajk me scouterna imon så taggataggatagga! :D


Ska i alla fall fortsätta packa nu, så jag bjuder på en manipulerad bild jag gjorde innan:

 

Lagt till flickan och dementorn ;) (Bakgrundsbilden är från wallbase.cc å de andra är från google)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards