Exist

Alla inlägg den 6 juli 2012

...

Av Elin - 6 juli 2012 21:55

MEN JIPPIE. 


Kolla förra inlägget. Bilden. Hade visst överskattat appen lite...

Av Elin - 6 juli 2012 21:43

Äntligen, efter fleta veckors väntande, har den kommit :D

Måste ju testa den nu på en gång!

Bilden bevisar att jag just nu sitter framför datorn och egentligen kan blogga från den...

Av Elin - 6 juli 2012 16:14

Internet låg nere halva dan igår. Hela dan idag, framtills nu. Min familj har haft väldigt roligt när jag fått ett utbrott så fort man säger minsta lilla ord som börjar på inter och slutar på net. 


Neeej jag är inte aaaaalls beroende av internet. Men det är ju faktikst mitt intresse! Att blogga. Det är precis som att pianot skulle tappa tangenter eller nåt, då hade jag absolut blivit heltokig! 


Aja, nu har jag förklarat det. 


Idag har jag... Ehm... Juste! Började dagen med att gå upp vid tjugo över sju (ojojojoj vad är dethär?). Halv nio var familjen på vårdcentralen och nu dröjer det flera år innan jag behöver vaccinera mej mot TBE igen! :D JIPPIE! 


Efter det flyttade vi kalvar. Fast det gick inte så bra så jag å jylli gick hem och glömde förståss nyckel, så var utelåsta ett vra tag medans mamma å pappa höll på med djuren. 


Efter det red vi och nu sitter jag här och har precis fixat internet. 


Och nu får jag be om ursäkt för detta extremt "textiga" inlägget, men jag ska ge er en bild på en söt Spottie och en ännu sötare Peppar! 


 


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards