Exist

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Elin - 15 juli 2012 20:15

Sista chansen att ta reda på allt du vill veta om mej och mitt liv!! Någon gång nästa vecka (nån gång mellan imon å nästa söndag) kommer frågestunden att avslutas och svaren kommer upp på bloggen!


Så passa på att ställa frågor om Youton, Fanny, mina shettisar, tandställningen, tokigheter, knas, min lugg, livet på landet, piano, det kommande lägret, min kamera, vart jag finns förutom på bloggen, min favoritmolekyl, hur en vanlig dag ser ut för mej, vart min försvunna tand sitter eller varför inte fråga nåt annat du inte vet om mej? 


Glöm inte, INGEN fråga är för dum eller för svår och man kan inte ställa för många frågor! Så ställ dina frågor nu, innan jag avslutar frågestunden! :) 


Under tiden ni grubblar på vad ni ska fråga kan ni ju titta på denhär lite halvroliga bilden:


 



 


Av Elin - 15 juli 2012 19:44

Haft sommarlov i en månad och ca 7½ h vid dehär laget. Det är lite drygt halva lovet kvar, bäst å göra sånt som måste göras medans jag inte har läxor å skolarbete. Vad det skulle vara det jag dock inte...


Har iaf hittat tre hyfsat bra låtar på sistone som jag tänkte dela med mej av. 

1. Thrice - All that's left 

2. Alexisonfire - Born and Raised

3. A Wilhelm Scream - The King is dead


http://www.youtube.com/watch?v=vcP61lnjxFc


http://www.youtube.com/watch?v=GSueJ4dcY1I


http://www.youtube.com/watch?v=PLt2gM52wF8


 


Av Elin - 15 juli 2012 17:06

Sista bildbomben från Island. Haha kommer drabbas av bloggtorka när jag inte har fler islandsbider å lägga ut sen :P 


Aja, vi kör väl igång! 


 

Japp, vid denhär tiden gick vi upp. (6.14 i svensk tid)



 

Soluppgång över Reykjavik



 

Trötta tjejer...



 

Hahaha skrattade gott åt toalettskyltarna XD Snyrtingar hahaha XD



 

Frukost på flygplatsen



 

Uppe i luften där vi ska stanna i 3 timmar. Lite kul  att man såg skuggan



 

Nåt random ställe på Island som molnen inte täckte



 

Glaciär tror jag... Landskapet är verkligen konstigt på Island!



 

Skärmen framför mej



 

Såhär ser mulet väder ut uppifrån XD Nemen när vi kom tillbaka till Danmark var det inget vackert väder precis...


 

En isländs vaggvisa på flygplanets lånekudde x)


 


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards