Exist

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Elin - 20 juli 2012 22:12

Japp, sånthär tittar man på när man inte har nåt å göra ;)


http://www.youtube.com/watch?v=piA7J5feEI0


11.55 bästa!! XD ♥

Av Elin - 20 juli 2012 21:02

Denna dagen alltså...  


Morgon: Lite lagom svalt å så

Förmiddag: 1237198237981273891273 grader varmt

Eftermiddag: Lite lagom svalt å så

Kväll: Plask!


Hehe förlåt för att jag bloggar om vädret. 


Jag å jylli hade nästan planerat en ridtur i kväll, men det höll inte vädret med om, så det blev lite gos i hagen i stället ^^ Vågade inte ge oss ut i skogen ifall himlen skulle öppna sig, SOM DEN GÖR VÄLDIGT OFTA NUFÖRTIDEN!! 


Nemen dagen hamnade inomhus. Piano. Dator. Gjort framsidor till min kalender. Tänkte jag skulle ha lite å välja på dehär läsåret ^^ Och för nån vecka sedan gjorde jag bästa inköpet! HÅLSLAG!! Har saknat en sådan i mitt skåp hela sjuan å hela åttan vilket har resulterat till allmänt kaos bland alla papprean. Men nu ska det minsann bli ordning!


Haha jag gissar att du sitter me en nollställd min och undrar vad det kommer stå härnäst. Och när du läser detta så inser du att detta är någon slags epilog på inlägget och det var helt värdelöst att ens läsa hela texten. 


Hehe förlåt för det, men de e kul å skriva lite. ^^


För att göra inläget ännu mer ointressant får ni en bild på min vackra tunga som dessutom blir sne pga grummibanden

Av Elin - 20 juli 2012 12:12

När der regnar gillar jag inte värdet för att de regnar å e antingen för kvavt el för kallt. Och nu idag så tittade äntligen solen fram men så blev de för varmt... :s Kommer jag någonsin vara nöjd med vädret? :O


I alla fall, hade lite ponnyridning med grannbarnen idag :) Gick riktigt bra, Ina skötte sig galant och Ronja blev inte alltför avundsjuk. Efter det bjöds vi på fika som tack för hjälpen så medans fikat gjordes iordning passade jag å jylli på att klättra upp på våra små hästar å sitta där. Ronja börjar bli riktigt snäll att sitta på, hon försöker inte bocka av mej i alla fall XD


  Såhär ser jag ut när jag är trött ^^

 

Hej då! (måste skaffa en logga!)

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards