Exist

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Elin - 21 juli 2012 21:45

Känner att jag snart kommer dränka bloggen med Anki och Pytte om de fortsätter såhär, men denna är faktiskt riktigt rolig!! XD


http://www.youtube.com/watch?v=jH1K-xOGEZ4

Av Elin - 21 juli 2012 21:29

Gjorde ju en massa framsidor till min skolkalender igår. Kan ju visa en som jag faktikst blev väldigt nöjd med. Vad tycker ni? 

 

 


 


Av Elin - 21 juli 2012 21:17

Idag var det släktkalas hos min mormor. Inte så mycket mer att säga om det kanske. Jag å syrran gick hem mellan huvudrätten och efterrätten och när vi kommit hem bytte vi om å gosade lite me hästarna. Tog även med kameran ut till hagen, så vad passar inte bättre än att visa lite bilder?


 

Fanny med den gula manen x)



   

Youton ♥



 

Under tiden Raket halvsov med huvudet halvt i mitt knä passade Youton på att stjäla min uppmärksamhet. 



 

Sen ville han va med å klappa x)



   

Sen stod han å typ vaktade mej å Raket. Han är faktiskt ganska stor, iaf när man sitter nästan under honom XD



 

Efter en stund la sig Raket normal å när han la sig på sidan igen hamnad emin arm under å huvudet halvt på min mage så de va bara å ligga å vänta. Tror han somnade för han verkade inte märka att jag krånglade mej loss. 


Dock vaknade han när Youton sprang iväg av okänd anledning å både jag å han fick bråttom med att resa oss XD Han ville inte bli lämnad ensam me människorna å jag ville inte bli nertrampad om han fick för sig att bara resa sig upp å bara springa rakt fram XD


Vilka tokhästar man har ibland... :P


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards