Exist

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin - 6 augusti 2012 20:58

Medans gummibanden ännu en gång förstört hela munnen sitter jag här och tycker att jag inte har nånting att blogga om... Ända tills jag kommer på att jag har en opublicerad LOL-video i en mapp gömd bland alla filer. 


Så, här har ni ännu en LOL-video som spelades in för nån evighet sedan x) 


http://www.youtube.com/watch?v=7GMzLxaXDYE&feature=youtu.be

Av Elin - 6 augusti 2012 19:04

Ja, jag har fått en Evanescence-kick, och snart får jag nog en Alesana-kick också... I alla fall, älskar introt på denna låten, ni MÅSTE lyssna!!! 

Och på tal om Evanescence så skrev jag även ut ackord och lyrics till Hello igår och började sjunga den i morse, den e rätt svår :s


http://www.youtube.com/watch?v=SYBi-F0ucTs


PS. Nån som vet nån Alesana-låt som är sjungbar och/eller pianospelbar?

Av Elin - 6 augusti 2012 18:36

Ny omröstning här till vänster, som vanligt!


Resultat på den gamla: 

 

Av Elin - 6 augusti 2012 18:14

Jag vet. Uppdateringen är inte på topp, men det är ju fortfarande sommarlov och jag har annat för mig. Idag har iaf "storhästarna" fått komma hem och när vi ändå var igång stack vi på en skogstur innan regnet satte igång. Ska hämta två av småhästarna senare i kväll tror jag. 


Tänkte ha en bildbomb me lägerbilderna sen, men väntar på bildbyte, men jag är så ivrig så ni får en oredigerad bild från ett mysigt lägerbål vi Äventyrare hade. 


 

Av Elin - 5 augusti 2012 11:52

God förmiddag folket! Vaknade för tre timmar sedan. Kollat lite pewdiepie, läst lite bloggar osv. Även förberett lite inför eftermiddagens hembygsfest och snott lägerbilder från pappa som han tog på besöksdagen. 


Just nu sitter jag och lyssnar sönder Evanescence. Hittade en riktigt bra cover på Lithium, som jag tänkte jag kunde dela med mej av.


Av Elin - 4 augusti 2012 16:15

Så. Då var en veckas läger avklarat. Hoppas ni stod ut med mina tidsinställda bildinlägg ;) 


Ska ha lite bildbyten med kompisar så den kommande bildbomben får vänta några dagar. Fast EN bild kan jag ju visa. Oredigerad till och med! ;)


Jag är den flygande filuren i mitten x)

 

PS. Fick en fråga om ifall det är jag som har tagit bilden på ankan i headern, och ja, det är det :) Jag har fotat alla bilder i headern.

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards