Exist

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Elin - 9 september 2012 19:34

Nu är jag hemkommen. Har varit en helt fantastisk dag. Höll mej till de lätta banorna, men nästa gång jag åker dit ska jag banne mej upp i den högsta! :D


Mamma har fotat, så lägger upp nåra bilderna nån gång i veckan. Under tiden kan ni rösta på min nya omröstning! Hade lite fantasibrist när jag gjorde den, så kommer ni på fler alternativ är det bara att kommentera ;)


Här är förresten resultatet på den gamla: 


 

HEJ

Av Elin - 9 september 2012 16:52

Jag lever!!! :D

Av Elin - 9 september 2012 15:09

Är lite smånervös här där jag står ich väntar på att den lägsta banan ska bli ledig. Önska mej lycka till sen! xD

Av Elin - 9 september 2012 10:00

Loppisen jag var på igår låg precis brevid ett gammalt överskottsbolag med en hel del militärgrejjer i.

Jag och Jylli provade hjälmar och sedan blev jag förälskad i en skylt som jag sedan fick köpa. Fråga inte vad jag ska med den till, för det vet jag inte XD


  


  

Passar ju skitbra, eller vad tycker ni?? ^^



 

Hjälmen var nååååågot stor för en så liten människa som min syster...



 

Tänkte att denna skylten kunde vara bra att ha när man rider på vägen och möter fartdårar...


Aja, nu vet ni detta. Idag ska jag upp i träden och klättra. Passar ju mej perfekt, jag är ju inte aaaaaalls höjdrädd... 

Nemen ni får önska mej lycka till, jag kommer antagligen inte våga klättra ner. Min syrra skämtar om att alla måste vara beredda att ringa brandkåren heheh ^^


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards