Exist

Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Gnällsjukan (OBS läses på egen risk!)

Av Elin - 19 september 2012 19:18

Okej, såhär ligger det till: Jag har fått gnällsjukan


Eller om det fanns något som hette så hade jag nog haft det i alla fall. Idag har jag gnällt på allt. Igår gnällde jag på allt. Imon kommer jag troligen fortsätta gnälla på allt.


Började dagen med att vakna upp lite småförkyld. Första lektionen var idrott. Springa runt sjön i morgonkylan (visserligen blev man varm rätt fort). 2 km. Stannade inte en enda gång. Ett tag hade jag blodsmak i munnen av nån anledning jag inte vet. 

Kände mej mycket piggare efter springturen. Den piggheten varade nån kvart. Sen rasade allt under dagen. Näsan rann, kände mej typ varm el nåt, huvudvärk, trött och täppt i ena 'bööören', som vi säger på smålännska. Känner mej lite bättre nu när jag fått ta det lungt efter att ha kommit hem från orkestern, men usch, jag är förkyld, de e jag. Första gången sedan i vintras typ xP


Nu ska jag sluta gnällsjuka mej. Edge of Night. En bra låt. En fin låt. En, framför allt, lugn låt jämfört med sånt jag brukar lyssna på.


(Nej, jag har inte sett Sagan om ringen, men vill se och jag gillar rätt mke av musiken, framför allt denna)

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards