Exist

Alla inlägg under september 2012

Av Elin - 17 september 2012 10:30

Igår var större delen av släkten här hemma på kräftskiva. Vi åt, disikerade och pratade. 


 

Vad alla andra åt



 

Vad jag åt



 

Steg för steg hur man plockar isär en kräfta och monterar ihop den igen...



 

Vad jag roade mej med medans de andra åt ^^


 

Efterrätt!! :D


 


Av Elin - 16 september 2012 20:43

Innan släkten kom hit för kräftskiva satt jag och nördade Songpop, och hittade en väldigt bra låt. Tänkte nu att jag skulle dela med mej lite ;)


Så, här har ni Arch Enemy - Nemesis


http://www.youtube.com/watch?v=lRU-3ewYaRU


 


PS. Bilder från kräftskivan kommer imon nån gång när jag varit hos tandläkarn har jag tänkt ^^

Av Elin - 16 september 2012 14:47

Kom på att jag slarvat med bloggning på sistonde. Idag har jag å syrran ridit och efter det flyttade vi på lite kossor. Senare idag blir det kräftskiva med släkten. Jag gillar inte kräftor, bara klorna...


Och när vi ändå snackar om träd kan jag ju lägga ut denhär som jag har hittat nånstans:


 


 

Av Elin - 16 september 2012 13:40

Kom igeeeeeeeen!!! Rösta lite nu här va....!!


Omröstningen blir kvar en vecka till, såhär är ställningen just nu. Piggeh är populär och på andra plats ligger gåsen! ^^


 


 


Av Elin - 15 september 2012 18:01

Har inte haft tid att blogga idag, så bloggar nog med hjälp av mobilen från musikskolan. Är ju folkfest idag och innan idag var det konsert där jag å mila hade hornsolo... Gick faktiskt ganska bra ändå.
Just nu sitter jag och chillar efter att ha sett The Moniker och nån mer spela.

Som avslut på inlägget får ni en bild på en snigel :D

Av Elin - 14 september 2012 20:58

Har en långhelg framför mej nu! Eller typ långhelg, har studiedag på måndag. I helgen ska jag spela på nån folkfest el nåt, gå på kräftskiva, rida, åka till tandläkis och städa stallet. 


Fick förresten hem skolfotot idag. Är inte särksilt nöjd med mitt enskilda, men på klassfotot ser jag i alla fall hyfsat normal ut. Jag är den lilla tjejen i mitten med randig tröja, om ni inte redan listat ut det XD


 


 


Av Elin - 13 september 2012 19:30

Här kommer bilderna från i söndags då jag var uppe i träden i Torpöns Höghöjdsbana. Mamma har fotat, det kommer ni nog att märka XD 


   

Samarbetsbanan var ca 2-3 meter över marken, inte så jätteläskig. Dock var den ganska svår x)



 

Balansgång level expert XD


 

Ännu ett läskigt moment i denna banan... 



Sen skulle jag upp i de riktiga banorna. Höll mej dock bara till den "lättaste", de andra var lite vääääl höga/svåra. Men nästa gång jag åker dit vill jag upp i den högsta. 


 

Uppe i träden på riktigt!



 

I'm a spider!!


   

Å så har vi denhär linbanan ner från trädet. 


 

Ser kanske inte så högt ut, men de känns mycket högre när man väl är där uppe xP


 


PS. Glöm inte att rösta i omröstningen! :D


Av Elin - 12 september 2012 20:27

Onsag. Hade ett litet betygssnack med min idrottslärare, så kommer nog höja mej nu i höst. Förhoppningsvis. Annars har dagen flutit på som vanligt. Efter skolan var de orkester, sen kom jag hem och efter en timma så skulle jag iväg till skolan igen för ett efterlängtat (höhö not...) utvecklingssamtal. Nemen det är inte så farligt, bara tråkigt. Ingenting å säga ju! XD 


Förlåt att jag är såååååååå inspirationslös/tråkig/trött/orkarinteläggauppbild/allvarlig/skaavslutainläggetnu....


Hejdå, ska se till att ni får lite bildbomber från höghöjdsbanan å lite sånt i helgen typ ^^


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards