Exist

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

Mitt 2012 (+ eventuell FRÅGESTUND!!)

Av Elin - 31 december 2012 12:00

Kör lite sånnahär frågor som ett avslut på 2012 ;)

 

Hur har året 2012 varit för dig?

Bra


Bättre än förra året?

Ja, jag tror det


Gjorde du något 2012 som du inte gjort förrut?

Gick omkull med en häst och testade höghöjdsbana


Har du något minnesvärt datum?

26/6, dagen då Youton flyttade till oss och 6/12 då jag blev av med tandställningen


Höll du några av dina nyårslöften?

Jag klarade inte av dem, men det gick framåt :)


Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?

Nepp, det tror jag inte (?)

 

Dog någon som stod dig nära?

Nope


Vilka länder besökte du?

Island


Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Hmm... Ja, det är det nog ^^


Vad var din största framgång 2012?

Jadu... Övervann min rädsla för Slender hahah XD Nämen seriöst, jag vet inte :P


Största misstaget?

När jag lyfte upp Curry (katt) i famnen (hahah fattar ni? Tog TAG i MISSEN = MISSTAG hehehehhe XD)


Har du varit sjuk eller skadat dig?

Förkyld, men aldrig hemma från skolan pga sjukdom. Skador... Hmm... Gick omkull med min häst och blev halt och har ärr på benen. Och i somras flög jag av en gunga på lägret å gjorde nåt med min fot så jag blev halt och svullen. Värre än så har det inte varit


Bästa köpet?

Asså har knappt köpt nåt... Amnesia kanske? x)


Vad spenderade du mest pengar på?

Fika på onsdagseftermiddagarna efter skolan innan orkestern


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag har varit på väldigt bra humör detta året gör mej glad :D


Har du slagit någon riktigt med knytnäven i år?

Asså på skoj, fast ändå rätt hårt hehehehhe x)


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?

PSY - Gagnam Style, Dragonforce – Starfire (m fl), Ice Nine Kills – Chirs Brown's latest hit, Blood On the Dance Floor – Beautiful Surgery (Detta är endast några få)


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Happier!


Vad önskar du att du gjort mer?

Borde gjort fler saker som får en att tänka ”Herre gud, vågade jag verkligen göra dedär?” när man tänker tillbaka på det ^^


Vad önskar du att du gjort mindre?

Klantat mej x)


Hur tillbringade du julen?

INGEN KYRKA,, snowracer, tomtade hos grannen, umgicks me släkten, tomten kom med paket, åt mat och hade kul :)


Blev du kär i år?

JAG skulle inte vilja påstå det i alla fall


Favoritprogram på TV?

Solsidan el nåt kanske? Kollar knappt på tv...


Bästa boken du läste i år?

Också en klurig fråga. Hmm... Kanske Draksystrar eller Isgrottan av Cannie Möller. Fast dom var egentligen inte så bra, men dom var bäst av de jag läst i år haha x)


Bästa filmen du såg i år?

Sagan om ringen (alla tre filmerna)


Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Hade en spelning med orkestern, och chillade resten av dagen och efteråt fikade jag med nåra vänner


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Jaa, det finns det väl (haha jag är så tråkig som inte svarar VAD, men det frågades det inte efter trololo)


Vad fick dig att må bra?

Godis, vänner, bra betyg (hehe), hästar, ankor, roliga upplevelser


Vem saknade du?

Mitt A i biologi som min lärare tog ifrån mej nu precis innan jul :'(


De bästa nya människorna du träffade?

Träffade inte så mycket nytt folk egentligen haha x)


_________________________________________________________________________________________________


Har du en egen fråga?? Något du själv undrar eller något svar här ovan jag ska utveckla. Kör en liten minifrågestund, kommentera din fråga så svarar jag på alla (om jag nu får nåra) i ett inlägg! :) 

 
 
Theresia ( FOTO)

Theresia ( FOTO)

1 januari 2013 21:52

Jag undrar hur många djur och vad för djur ni har ? :D

http://www.theresiasandahl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 28 mars 2016 18:02

Hej!   Nu är det över ett halvår sedan jag uppdaterade någonting här, men jag tänkte att ifall det skulle vara så att någon fortfarande kikar in här ibland så kan det ju vara roligt om det helt plötsligt finns något att titta på ^^ Hade för ca ...

Av Elin - 5 augusti 2015 13:40

Det är helt otroligt vad aktiv jag är här! Eller inte....   I söndags kom jag hem ifrån Landslaget i Blåsmusik, där jag i typ nio dagar repat med drygt 60 andra unga musiker från olika håll i landet. Vi hade även konsert i fredags samt söndags oc...

Av Elin - 22 juli 2015 21:30

Såhär kan det se ut när jag övar. Men oftast går det inte såhär fort XD     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^^ ...

Av Elin - 14 juli 2015 21:30

Här är en video som lades upp i slutet av maj, samma dag som jag tog körkort. Får se om ni tycker bättre om videon än de två som tummat ner videon på youtube haha ;)     För att se videor direkt när de kommer ut, kolla in min youtube-kanal ^...

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards