Exist

Alla inlägg under december 2012

Av Elin - 9 december 2012 13:52




Som vanligt, den nya finns till vänster och här nedan är resultaten på den gamla ;)


   


 

Av Elin - 9 december 2012 10:35

God morgon folket! Sitter och lyssnar på Her Bright Skies och Iced Earth och slappar lite. Skumtomtar e gott! :D 


I kväll är det lucia i kyrkan. För exakt ett år sedan var det jag som var lucia. Herre gud, fattar inte hur jag vågade det, men kul var det iaf haha x) 


Tänkte bara upplysa er om min existens så hade egentligen inget speciellt å säga. Ni får ha det så bra, hejdå ^^


Bild från lucia förra året: 


       

Av Elin - 8 december 2012 15:40

Asså vad har jag för blogg egentligen?? Skriver ju bara om tänder och musik... Fast själv tycker jag inte de e nåt fel på de. Tänkte bjuda på en bra låt :D 


Crown the Empire - Johnny's Revenge

http://www.youtube.com/watch?v=u-sJ30yOUdY


 

Av Elin - 8 december 2012 15:25



Har levt med denna sen i torsdags och ska nog ha den åtminstonde tills 28 januari ;) 


 


 


Av Elin - 6 december 2012 21:15




Före och efter: 




Behöver aldrig mer använda gummiband!

    


Och här är lilla jag x)

     


     

Av Elin - 6 december 2012 19:43

Bloggplatsen var visst lite busig idag XD


 


 

Av Elin - 5 december 2012 21:24

Imon försvinner gummiband, spännen, ringar, ståltråd å allt annat icke-naturligt ur min mun. 


 


 

 

PS. Måste ju byta ut loggan då... :(  

Av Elin - 5 december 2012 19:27

Halluu!! Var rätt längesen nu. Vad har jag haft för mej? Nä, inget speciellt. Prov å läxor. Och på måndag en redovisning. Ska visa upp konstprojektet, som även kommer läggas ut här. Och vet ni vad? Kommer även lägga ut en bloopers-video oxå. Så det är väl det ni har att se fram emot (om ni nu gör det). Nästa vecka. Och förbered er på en dum vattenstämpel...


Var på Stockholm Horse Show i helgen, och hade med mig kameran osv, så tog en del bilder å filmade, så när jag får tid nån gång kommer jag redigera och lägga upp. Men eftersom jag just nu sitter vid pappas dator kan jag tyvärr inte ens lägga upp ett smakprov, så ni får en bra låt i stället! ;)


Crown the Empire släppte nytt för... Ja, hur längesen de nu var. jag märkte det iaf inte förrän för nåra dagar sedan så därför bjuder jag på en låt av dom. Rätt bra. Inte världens bästa, men ändå rätt bra. Gillar refrängen ;)


Crown the Empire - The Fallout

http://www.youtube.com/watch?v=Jvuv_XEZE7o


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards