Exist

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Elin - 2 februari 2013 15:00

...till kvällens avsnitt av Melodifestivalen. Checkade smålandstidningen, läste beskrivningen om YOHIO (som jag för övrigt trodde var en tjej tills syrran rättade mej) och fastnade lite grann så kollade nyss upp "hen" på youtube... Blir nog ingen tvekan om vem jag kommer tycka bäst om i kväll (så länge hans låt är lika bra som hans andra). För att vara med i melodifestivalen är han ju riktigt bra!! :D


YOHIO - Our Story

http://www.youtube.com/watch?v=x_xqEAOGKP0


 


Av Elin - 2 februari 2013 14:20

Halluuu!! Lördag. Jag har ca 4 grejjer från skolan att jobba med, men tror ni jag har gjort det? Nä, precis x) 

I stället har jag tillbringat förmiddagen utomhus med hästarna och katterna. Har världens sötaste shettis som har mej som huvudkudde ibland när han sover/vilar. Dock domnar armen väldigt lätt om man inte hinner flytta på den innan han lägger sig på den, och om han har hela huvudet över mina lungor är det något svårt att andas, men annars äre mysigt XDD


Igår skaffade jag förresten instagram. För lite mer än ett halvår sedan lovade jag mej själv att aldrig skaffa det, men det löftet gick inte riktigt att hålla XD Ooops. Föll visst för lite grupptryck här ;) 

I alla fall, oavsett om ni vill eller inte, följ mej, Growlingsnail, på instagram!   


 

     

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards