Exist

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Elin - 4 februari 2013 18:30

Hejsanhejsan. Ni fick en tidsinställd smörgås innan, vilket nog var bra för jag orkar inte blogga ordentligt nu, som alltid på vardagarna. Är gaaaaanska så trött :P 


Har iaf fått in lite sånna där önskerubriker, och en undrade om det var för sent att slänga in rubriker, men det är det absolut inte!! Jag behöver alltid saker att skriva om, så även om det är senare i sommar så får ni komma med förslag och frågor som jag svarar på! (mm önskarubrikengrejjen är lite bortglömd kanske ni får säga att jag ska svara i ett inlägg)


Jag ska sätta ihop nåra inlägg med de rubriker jag fått, men är inte så jättemånga så ni får jättegärna komma med fler förslag! 


Lite random musik eftersom jag inte har tagit nåra bilder på sistone. 


Pierce the Veil - King for a Day

http://www.youtube.com/watch?v=icXUkIfZxyg


 


Av Elin - 4 februari 2013 16:00

Jag har tidigare erfarenhet av att aprikosmarmelad + smörgåskorv är sjukt gott, så lade bara till leverpastejen så var det klart! Testade även med lingonsylt, men det var faktikst inte lika gott. 


 

 


Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards