Exist

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Elin - 14 februari 2013 20:49

God kväll på er! Jag har lov, som alla säkert redan vet, och det innebär även att jag har liiiite för mycket tid... La upp min tredje youtube på en vecka idag. Vanligtvis lägger jag upp en var tredje månad eller något sådant. 


Men här har ni i alla fall en heeeeelt raaaaandoooooooom video. Jag vet inte varför jag gjorde den ens. Ville bara vara random. 


http://www.youtube.com/watch?v=REub-OW3YmY


Visst låter det som growl?? JAG KANSKE KAN TROTS ALLT!!! 


 

Av Elin - 14 februari 2013 14:58

Glad alla hjärtans dag!! Jag firar med att sitta vid datorn :'] Nämen åt lite glass, fick ett fint kort av mamma å lite sånt. 


I alla fall. Igårkväll såg jag en film med familjen. Eller i början såg jag den med familjen. Sen somnade mamma och pappa satt vid datorn. Jylli såg allmänt uttråkad ut och jag satt och gapskrattade åt nåra riktigt bra scener i denna annars riktigt meningslösa film. Japp, jag snackar om Monty Python The Meaning Of Life. Så sjuk, konstig, underlig, skum, värdelös, tråkig, knäpp och random film....!


http://www.youtube.com/watch?v=54ulXNk-bmo


 

Kategorier

Höstbilder:

       

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>
10 besvarade frågor

Du hittar mej även här:

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards